استفاده از ماسک در ادارات بهزیستی مازندران اجباری می شود

جلسه اضطراری کمیته پیشگیری و کنترل شیوع کرونا بعد از ظهر پنجشنبه، به ریاست دکتر فرزاد گوهردهی مدیر کل بهزیستی مازندران و با حضور معاونین و اعضای کمیته و مدیران ادارات بهزیستی شهرستانها بصورت وب کنفرانس در اداره کل بهزیستی استان مازندران برگزار شد.

جلسه اضطراری کمیته پیشگیری و کنترل شیوع کرونا بعد از ظهر پنجشنبه، به ریاست دکتر فرزاد گوهردهی مدیر کل بهزیستی مازندران و با حضور معاونین و اعضای کمیته  و مدیران ادارات بهزیستی شهرستانها بصورت وب کنفرانس در اداره کل بهزیستی استان مازندران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان مازندران دکتر گوهردهی ضمن تبریک میلاد با سعادت امام رضا (ع) ، با اشاره به مصوبات ستاد ملی پیشگیری از کرونا مبنی بر اجبار استفاده از ماسک در اماکن عمومی و ادارات دولتی گفت: در همین راستا با افرادی که بدون ماسک در محیط اداری حاضر شوند برخورد خواهد شد همچنین طبق اظهارات معاون کل وزیر محترم بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به مراجعینی که از ماسک استفاده نکنند، نیز ارائه خدمت  صورت نخواهد گرفت.

وی با تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی  و جلوگیری از عادی سازی شرایط بخصوص در شهرستانهایی که وضعیت قرمز دارند، افزود: استفاده از ماسک و نیز رعایت فاصله اجتماعی نقش مهم و پیشگیرانه‌ای در کاهش آمار مبتلایان به ویروس کرونا دارد.

مدیر کل بهزیستی استان مازندران خواستار توجیه مجدد مراکز ارائه دهنده خدمات  بهزیستی در خصوص بحران شیوع کرونا شد و تصریح کرد: نظارت ها و پیگیری وضعیت مراکز تحت نظارت بهزیستی با شدت و حساسیت بالا انجام شود.

دکتر گوهردهی در پایان با اشاره به آغاز مصاحبه حضوری متقاضیان واجد شرایط تاسیس مراکز مثبت زندگی گفت: 174 متقاضی واجد شرایط جهت مصاحبه حضوری با رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی مراحل مصاحبه حضوری را در اداره بهزیستی شهرستان تابعه آغاز خواهند نمود.

گفتنی است بیشترین متقاضی تاسیس مراکز مثبت زندگی  از شهرستان ساری و کمترین متقاضی از شهرستان  های عباس آباد و سیمرغ هستند

کد خبر 19269

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد