بازدید مدیرکل بهزیستی آذربایجان غربی از سامانه تصمیم و اورژانس اجتماعی ۱۲۳

مدیرکل بهزیستی آذربایجان غربی به همراه معاون و کارشناسان اجتماعی از سامانه تصمیم و قسمت های مختلف اورژانس اجتماعی از جمله کودکان کار و خیابانی و خانه سلامت بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی آذربایجان غربی؛ دکتر سعید فریور در بازدید از مراکز فوق از نزدیک مشکلات جامعه هدف را بررسی و توصیه های لازم به مسئولین امر ارائه کرد.

وی خدمات اورژانس اجتماعی را بسیار حساس و البته موثر توصیف کرد و گفت: اورژانس اجتماعی برای حل مشکلات مردم توسط دفتر امور آسیب‌دیدگان اجتماعی سازمان بهزیستی در حال اجراست.

فریور ضمن بررسی قسمت های مختلف اورژانس اجتماعی تصریح کرد: اورژانس اجتماعی با هدف انجام مداخله به موقع و تخصصی در موضوع آسیب های اجتماعی است که ورود به موقع و مداخله بهنگام ، کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی را باعث می شود.

مدیرکل بهزیستی استان با اشاره به لزوم توجه به کودکان کار و حمایت این سازمان از این کودکان تصریح کرد: توانمند سازی کودکان کار و خیابانی در زمینه های مختلف علمی، فرهنگی،ورزشی ،و ... مهمترین و اساسی ترین نیاز این کودکان است که بهزیستی استان نیز در این راستا با تلاش تمامی نیروها در صدد توانمدسازی و افزایش نشاط فردی و امید به زندگی بهتر در این کودکان است.

کد خبر 19256

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد