تجلیل مدیرکل بهزیستی استان کرمان از مادر شهید برهانی و خواهر شهیدان سیف الدینی ازهمکاران بازنشسته

مدیر کل بهزیستی استان کرمان به همراه رئیس سازمان حج و زیارت استان کرمان ، مشاور امور بانوان و کارشناس امور بازنشستگان با حضور در منزل همکار بازنشسته بتول سیف الدینی مادر شهید محسن برهانی و خواهر شهیدان سیف الدینی با ایشان دیدار و گفت و گو کرد .


مدیر کل بهزیستی استان کرمان به همراه رئیس سازمان حج و زیارت استان کرمان ،  مشاور امور بانوان و کارشناس امور بازنشستگان با حضور در منزل همکار بازنشسته بتول سیف الدینی  مادر شهید محسن برهانی و خواهر شهیدان سیف الدینی با ایشان دیدار و  گفت و گو کرد .

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان کرمان ، عباس صادق زاده مدیر کل با ابراز خرسندی از حضور در منزل همکاری خوش سابقه و پرتلاش ، گفت : همکارانی چون بانو سیف الدینی به گونه ای هوشمندانه از فرصت خدمت بی منت و صادقانه به اقشار نیازمند و محروم استفاده کرده اند و تربیت و پرورش فرزندی مومن و خداجو همانند شهید برهانی حاکی از نقش موثر همکار ارجمندمان در عرصه زندگی خانوادگی ، اجتماعی و شعلی است.  


وی در ادامه افزود :  حال که بنا به مشیت الهی از قافله شهیدان عقب مانده ایم ومسئولیتی در این نظام مقدس به عهده ما گذاشته شده باید به نحو شایسته از عهده مسئولیت خود بر آییم وبا فراهم کردن زمینه خدمات ماندگار واثر بخش در جامعه  رضایت پروردگار وخوشنودی شهدای گرانقدر را فراهم کنیم .


بتول سیفالدینی همکار بازنشسته و مادر شهید محسن برهانی با تقدیر از حضور مسئولین  به بیان خاطراتی از دوران تحصیل ونوجوانی فرزند شهید خود پرداخت وابراز امیدواری کرد مسئولین با خدمت صادقانه خود میراث داران خوبی برای خون شهیدان این مرز وبوم باشند .


در پایان این دیدار مدیر کل بهزیستی ورییس سازمان حج وزیارت با اهدا هدایایی از مقام مادر شهید محسن برهانی  و خواهران سه شهید محمد حسن – محمد حسین و محمد عباس سیف الدینی قدردانی کردند .

      

                                                                           

کد خبر 19251

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد