تبریک ولادت امام هشتم علی ابن موسی الرضا(ع)

یازدهم ذیقعده سال ۱۴۸ ه.ق  مصادف با میلاد هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت است که  خراسان در شب میلادش ، عزیزترین جای عالم است و  امام رضا علیه السلام  چونان خورشیدی است که شبانه روز در خاکش پرتوافشانی می کند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان ، علیرضا ایزدپور مدیرکل بمناسبت ولادت میلاد هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت امام رضا(ع) پیام تبریکی را اعلام داشتند .

شرح پیام بدین شرح است :

بسمه تعالی

همکاران ارجمند

با سلام واحترام

یازدهم ذیقعده سال ۱۴۸ ه.ق  مصادف با میلاد هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت است که  خراسان در شب میلادش ، عزیزترین جای عالم است و  امام رضا علیه السلام  چونان خورشیدی است که شبانه روز در خاکش پرتوافشانی می کند.

زهد، کرامت اخلاقی، بخشش، فروتنی و عزت نفس  آن امام رئوف حتی دشمنان خویش را نیزشیفته ومجذوب خود کرده بود که مایه فخر همه مسلمانان جهان است.

اینجانب این میلاد فرخنده را خدمت همه ی عاشقان و شیفتگان آن حضرت تبریک و تهنیت می گویم صبر و رضایت را در سایه الطاف خداوند منان در انس با اهل بیت علیهم السلام برای همگان مسئلت می نمایم  و  امیدورام در این روزهای پربرکت برکت سیره آن امام همام مورد توجه  کارکنان بهزیستی استان سمنان،خانواده آنان و جامعه هدف بهزیستی قرار گیرد.

علیرضا ایزدپور

مدیر کل بهزیستی استان سمنان

کد خبر 19249

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد