برگزاری دو مسابقه با موضوع پیشگیری از اعتیاد در فضای مجازی شهرستان بیجار

به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر دو مسابقه نقاشی و پرسش و پاسخ در بین خانواده‌های بیجاری در فضای مجازی شهرستان بیجار برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کردستان ، این دو مسابقه با همکاری اداره بهزیستی، شورای فضای مجازی و موسسات پیشگیری تحت نظارت بهزیستی برگزار گردید.

اولین مسابقه برگزار شده مسابقه نقاشی ویژه کودکان 7 تا 10 سال با موضوع آثار مخرب اعتیاد بر زندگی بود که با استقبال شهروندان بیجاری روبرو شد، خانواده‌ها نقاشی‌های ترسیمی فرزندان خود را به فضای مجازی ارسال و در نهایت با آراء مردمی سه اثر برتر انتخاب و جایزه‌ای به رسم یادبود به آنان اهدا گردید.

دومین مسابقه برگزار شده در فضای مجازی مسابقه پاسخ به 10 سوال مطرح شده در زمینه اعتیاد بود که با شرکت عموم مردم بویژه جوانان برگزار شد.

شرکت کنندگان با مطالعه مطالب مرتبط با اعتیاد پاسخ‌های خود را ارسال و از این میان به 5 نفر که به تمامی سوالات جواب درست داده بودند جوایزی به رسم یاد بود اهدا گردید.

شاهمرادی رئیس بهزیستی بیجار ضمن گرامیداشت هفته مبارزه با مواد مخدر گفت: با توجه به وضعیت کنونی و پیشگیری از شیوع بیماری کرونا امسال بسیاری از برنامه‌های هفته مبارزه با مواد مخدر شامل آموزش مهارت‌های زندگی، توزیع بروشور و مسابقات در فضای مجازی برگزار شد.

کد خبر 19244

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد