دیدار با پرستو توانخواه مقام آور کشوری

درخشنده گفت : پرستور از توانخواهان تحت حمایت اداره بهزیستی شهرستان سمنان دارای معلولیت شنوایی شدید است و در حال حاضر در پایه دوازدهم رشته گرافیک مشغول تحصیل و در زمینه ورزشی در رشته تکواندو مقام کشوری دارد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان ، نرجس درخشنده سرپرست اداره بهزیستی شهرستان سمنان  با پرستو توانخواه مقام آور کشوری دیدار کرد .

پرستور از توانخواهان تحت حمایت اداره بهزیستی شهرستان سمنان دارای معلولیت شنوایی شدید است و در حال حاضر در پایه دوازدهم رشته گرافیک مشغول تحصیل و در زمینه ورزشی در رشته تکواندو مقام کشوری دارد .

نرجس درخشنده سرپرست اداره بهزیستی شهرستان سمنان گفت : پرستو از سال ۱۳۸۵ تحت حمایت بهزیستی شهرستان سمنان است و در این مدت از خدمات توانبخشی طبق دستورالعملهای موجود بهره مند شده است .

وی افزود : در جلسه ی با پرستو و مادر وی در اداره بهزیستی شهرستان با حضور مددکار پرستو ، کارشناس حوزه توانبخشی برگزار گردید و در خصوص مشکلات توانخواه  به ویژه درخواست  سمعک  ایشان  بحث و تبادل نظر انجام گرفت و مقرر گردید توانخواه جهت بررسی دقیق مشکلات شنوایی به نزد کارشناس تخصصی شنوایی سنجی مراجعه و با ارائه پیش فاکتور مبلغ سمعک طبق قوانین و دستورالعمل ها به ایشان تخصیص داده شود .

کد خبر 19243

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد