گیلان | افتتاح مرکز درمان اجتماع مدار TC در روستای تربه گوده بندرانزلی

معاون امور پیشگیری بهزیستی گیلان گفت : طرح «اجتماع درمان مدار» شیوه‌ای برای درمان معتادان است که در آن دارو درمانی وجود ندارد بلکه محور و هدف درمان تغییر در سبک زندگی و باز توانی و توانبخشی در شخص، بر اساس یادگیری و قواعد زندگی اجتماعی، است.

بمناسبت گرامیداشت هفته بهزیستی مرکز درمان اجتماع مدار TC با حضور معاون امور پیشگیری اداره کل بهزیستی خانم دکتر نوبخت ، معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری خانم تندگو ، ریاست بهزیستی شهرستان انزلی خانم غفاری فر ، دبیر کارگروه اعتیاد شهرستان خانم فتحی و کارشناسان امور پیشگیری ستادی (دکتر امیدی،اقای جهانی و خانم خالقی) در روستای تربه گوده بندرانزلی افتتاح شد  .

معاون امور پیشگیری بهزیستی گیلان در حاشیه این افتتاح گفت : طرح «اجتماع درمان مدار» شیوه‌ای برای درمان معتادان است که در آن دارو درمانی وجود ندارد بلکه محور و هدف درمان تغییر در سبک زندگی و باز توانی و توانبخشی در شخص، بر اساس یادگیری و قواعد زندگی اجتماعی، است.

وی افزود : در طرح «اجتماع درمان مدار»، نخستین درمانگر مفهوم اجتماع است و همه عوامل دخیل در این اجتماع – اعم از درمانگران، متخصصان، همتایان، کارکنان و افراد بهبود یافته، الگوهای نقش مثبت به حساب می‌آیند.

کد خبر 1924

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد