رزن| پرداخت 18 میلیارد ریال تسهیلات به بهبودیافتگان

به ۵۲ نفر از بهبود یافتگان شهرستان در سال گذشته بیش از ۱۸ میلیارد ریال تسهیلات، از محل اشتغال پایدار روستایی و تبصره ۱۶ پرداخت شده است.

رزن/ به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر، فرماندار شهرستان، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری، رییس اداره بهزیستی شهرستان و سرهنگ خادم از مراکز اقامتی میان مدت درمان اعتیاد بازدید به عمل آوردند.

 سلامتی فرماندار شهرستان رزن ضمن تقدیر از کسانیکه دلسوزانه و مسئولانه در این حوزه فعالیت میکنند، با بیان اینکه لازم است که معتادین از ابتدا تا انتها به درستی و با برنامه ریزی مناسب تحت حمایت قرار بگیرند و از هر اقدامی که به فرایند ترک آنها و بازگشتن به شرایط عادی کمک میکند دریغ نشود، گفت: البته خود این افراد اولویت اصلی هستند و باید بطور حقیقی خواهان برگشتن به زندگی خوب و عادی خویش باشند و مسئولین مرتبط را در این امر مهم یاری کنند که بتوانند فردی مفید برای خانواده و جامعه باشند.

فرماندار شهرستان رزن در بررسی وضعیت مراکز ترک اعتیاد این شهرستان گفت: اداره بهزیستی در راستای جلوگیری از گسترش اعتیاد ۳ برنامه پیشگیری و فرهنگ سازی، درمان و بازتوانی و خدمات به بهبود یافتگان پس از درمان را در دستور کار خود قرار دارد.

 سلامتی افزود: به ۵۲ نفر از بهبود یافتگان شهرستان در سال گذشته بیش از ۱۸ میلیارد ریال تسهیلات، از محل اشتغال پایدار روستایی و تبصره ۱۶ پرداخت شده است.

در این بازدید فرماندار شهرستان بر رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی تاکید کرد و از اداره بهزیستی خواست به منظور بهبود عملکرد اینگونه مراکز بطور مرتب بر عملکرد مراکز درمان اعتیاد نظارت داشته، انتظارات و مشکلات مربوطه را منتقل کنند. 
 

کد خبر 19233

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد