بهار| برگزاری جلسه آموزشی پیشگیری از ویروس کووید19

جلسه آموزشی پیشگیری از ویروس کووید19 در شهرستان بهار برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی شهرستان بهار با عنایت به شیوع ویروس کرونا، اهمیت موضوع و لزوم آشنایی پرسنل و مدیران وکارکنان مراکز ، با رعایت پروتکل های بهداشتی و نظام خود مراقبتی در سالن اجتماعات فرمانداری باحضور رییس، کارشناسان تمامی حوزه ها، مدیران مهدهای کودک و مراکز تحت نظارت، جلسه آموزشی پیشگیری از این بیماری، برگزار گردید.
منوچهر نوروزی رییس اداره بهزیستی شهرستان بهار، در ابتدای جلسه لزوم اطلاع رسانی موثر به آحاد جامعه در خصوص راه های پیشگیری از شیوع بیماری را تاکید کرد و خواستار رعایت پروتکل های بهداشتی شد.

نوروزی در ادامه افزود: یکی از مهم ترین و حساس ترین بخش های ما مهدهای کودک و موسسات ترک اعتیاد هستند که باید با دقت نظر بیشتری در این مراکز خدمات ارائه شوند و در حد امکان آموزش های لازم به خانواده های آنها نیز ارائه گردد.

وی ضمن تقدیر و  از کارشناس مرکز بهداشت که به عنوان مدرس در این جلسه حضور داشتند رعایت بیش از پیش نکات بهداشتی توسط کارشناسان، مددکاران و مربیان مراکز را خواستار شد.
در ادامه خشنودی مدرس مرکز بهداشت شهرستان بهار، در خصوص راه های انتقال و چگونگی پیشگیری از شیوع بیماری و چگونگی برخورد با ویروس نو پدید کرونا توضیحاتی را ارایه نمود. وی درباره نحوه سرایت بیماری و نحوه استفاده از وسایل حفاظت فردی به جهت جلوگیری از سرایت و هم چنین آموزش کودکان و چگونگی حضور در مهدها را به طور کامل شرح داد. درپایان هریک از شرکت کنندگان سوالات و نقطه نظرات خود را بیان نمودند.                                                

کد خبر 19232

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد