دیدار چهره به چهره مدیرکل بهزیستی البرز و مددجویان تحت پوشش

دکتر حیدری بابیان اینکه این دیدارها تداوم خواهد داشت، هدف از این دیدار را ارتقاء همبستگی مردم و مسئولین دانست و گفت: این دیدارها موجب تحکیم روابط و بهبود خدمات رسانی مطلوب ترخواهد شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز : روز چهارشنبه مورخ ۱۱ تیرماه " دکتر اسدالله حیدری " مدیر کل بهزیستی استان البرز در دفتر کار خود میزبان جمعی از مددجویان تحت پوشش این اداره کل بود.

در این دیدار مددجویان بصورت حضوری و چهره به چهره مشکلات خود را بیان کردند و دکتر حیدری بعداز شنیدن حرف ها و مشکلات شهروندان و مراجعه کنندگان درخواست های آنان را به معاونت ها وادارات مربوطه ارجاع و خواستار رسیدگی به مشکلات آنان شد .

دکتر حیدری بابیان اینکه این دیدارها بصورت روزانه در حال انجام است و درخواست ها و مشکلات مددجویان عزیز به دقت مورد پیگیری لازم جهت حل آنها بعمل خواهد آمد و هدف از این دیدار را ارتقاء همبستگی مردم و مسئولان دانست و عنوان کرد این دیدارها موجب تحکیم روابط و بهبود خدمات رسانی خواهد شد .

گفتنیست در راستای طرح تکریم ارباب رجوع و بمنظور برقراری ارتباط مستقیم با مردم، مدیر کل بهزیستی استان البرز به صورت برنامه ریزی شده با تمامی متقاضیان درخواست ملاقات به صورت حضوری دیدار خواهد داشت.

همچنین جهت اخذ نتیجه بهتر از ملاقات لازم است قبل از انجام آن، اطلاعاتی در خصوص درخواست خود به همراه شماره تماس و همچنین نتایج حاصل از پیگیری های قبلی خود ارائه فرمائید تا ضمن بررسی، راه های تحقق خواسته جنابعالی و یا رفع اشکالات احتمالی بررسی و پیش بینی گردد.

کد خبر 19212

خدمات الکترونیک پرکاربرد