کرمان|رئیس بهزیستی راور : 16خانواده دومعلولیتی ویک خانواده 3معلولیتی این شهرستان از خدمات توانبخشی استفاده می کنند

به مناسبت روز هفته بهزیستی وتامین اجتماعی رئیس اداره بهزیستی راور به همراه رئیس تامین اجتماعی این شهرستان با فرماندار  شهرستان راور دیدار وگفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمان در این جلسه شبستری رئیس بهزیستی راور با اشاره به مداخلات مثبت بهزیستی راور در برخورد با آسیب های اجتماعی گفت : همکاری و تعامل ادارات در حوزه مسائل اجتماعی می تواند در کاهش آسیب های اجتماعی موثر باشد .

شبستری با بیان اینکه 16خانواده دومعلولیتی ویک خانواده 3معلولیتی در شهرستان راور وجود دارد عنوان کرد : بهزیستی این شهرستان تلاش خودرادر زمینه خدمات فیزیوترابی ،گفتار درمانی وکار درمانی برای ارائه خدمات موثر به معلولین انجام می دهد .

وی اضهار داشت : در حوزه پیشگیری هم بهزیستی شهرستان راور تمام تلاش خود رابرای مشاوره ، ژنتیک واموزشهای پیشگیری از مصرف مواد مخدر انجام داده است .

اژدری  فرماندار راور ضمن عرض خیرمقدم و تبریک هفته بهزیستی گفت:  بهزیستی بهترین مکان برای خدمت رسانی به افراد دارای معلولیت و گروه های هدف  می باشد.

در پایان فرماندار راور ارائه خدمات تخصصی بهزیستی این شهرستان را در حوزه های اجتماعی ، پیشگیری و توانبخشی مهم و تاثیر گذار خواند .

کد خبر 1921

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد