قم| موسسه خیریه فرزانگان قم راه اندازی شد

موسسه خیریه فرزانگان نوید فردای قم با هدف تکریم و خدمت به سالمندان در حوزه های توانبخشی ، حمایتی ، فرهنگی و اجتماعی راه اندازی و افتتاح شد .

موسسه خیریه فرزانگان نوید فردای قم  با هدف تکریم و خدمت به سالمندان در حوزه های توانبخشی، حمایتی، فرهنگی و اجتماعی راه اندازی و افتتاح شد .

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان قم در آیین افتتاح این موسسه خیریه که جمعی از مسولین بهزیستی و مدیران موسسات خیریه حضور داشتند محمد علی مقدمخواه معاون توابخشی بهزیستی قم خاطر نشان کرد این موسسه با هدف تکریم سالمندان در حوزه توانبخشی، حمایتی، فرهنگی و اجتماعی و ارتقاء کیفیت جسمی و سلامت روانی سالمندان و بستر سازی بیشتر برای حضور و مشارکت خانواده سالمندان در با مجوز و تحت نظارت این اداره کل راه اندازی شده و در خدمت سالمندان و بازنشستگان شریف استان خواهد بود.

سعید زرین اقبال معاون پشتیبانی بهزیستی قم نیز طی سخانی با اشاره به سیر صعودی جمعیت کشور به طرف سالمندی، تعداد جمعیت سالمند استان را تا آخر سال ۹۷  حدود  ۱۰۹ هزار نفر اعلام کرد و افزود تقریبا ۸% جمعیت استان را سالمندان محترم تشکیل می دهند واین رقم در کل کشور ۹ درصد است.

زرین اقبال ضمن تشریح خدمات بهزیستی در حوزه سالمندی و تلاش در جهت فرهنگ سازی اصل حیاتی سالم پیرشدن و سالمندی سالم، هدف از راه اندازی موسسه خیریه فرزانگان قم را حفظ و ارتقاء سلامت سالمندان از طریق آموزش سبک زندگی، خودمراقبتی، ارائه خدمات رفاهی، بهداشتی، درمانی و توانبخشی برشمرد و افزود : از کلیه سازمانها و دستگاههای مرتبط، موسسات خیریه و خیرین استان و متولیان امور سالمندی درخواست می کنیم با موسسه مذکور همکاری لازم را اعمال دارند.

کد خبر 1920

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد