راه اندازی 180 مرکز مثبت زندگی در خراسان رضوی

مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی گفت: 180 مرکز خدمات بهزیستی مثبت زندگی در تمام نقاط استان دایر خواهد شد و به نوعی هر محله شهری مشهد زیر مجموعه یک مرکز بهزیستی خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی خراسان رضوی،حمیدرضا پوریوسف، در حاشیه جلسه مشترک شورای معاونین بهزیستی و صداوسیمای استان ضمن اعلام این خبر اظهارداشت: در آستانه چهلمین سالگرد تاسیس بهزیستی هستیم سازمانی که در سال 1359 توسط شهید فیاض بخش تاسیس شد و هدف اصلی آن توانمندسازی جامعه هدف بوده است و در این 40سال بهزیستی سازمانی بالنده بوده و هر سال ماموریت های تخصصی ویژه ای به بهزیستی واگذار شده و امروز بهزیستی به عنوان نهادی که به سلامت اجتماعی خانواده می پردازد در جامعه شناخته شده است.

وی افزود: بهزیستی به عنوان سازمانی که متولی سلامت اجتماعی است مراکزی را تحت عنوان مثبت زندگی در سطح استان  راه اندازی خواهد کرد و به همین منظور 180 مرکز خدمات بهزیستی مثبت زندگی در تمام نقاط استان دایر خواهد شد و به نوعی هر محله شهری مشهد زیر مجموعه یک مرکز بهزیستی خواهد بود و خدمات بهزیستی را دریافت می کنند.پوریوسف تصریح کرد: طرح راه اندازی مراکز جامع درمان اعتیاد نیز از دیگر برنامه های بهزیستی در حوزه سلامت است که در  6 ماه اول سال اجرایی خواهد شد.

حمیده محدث، معاون امور مشارکت ها و اشتغال بهزیستی خراسان رضوی نیز گفت: در پویش مواسات  و کمک مومنانه ،مردم زیادی همراه مددجویان بهزیستی بودند و امروز نیز این نیاز وجود دارد و ما محتاج کمک های جمعی مردم در حوزه مسکن مددجویان هستیم. وی افزود: با توجه به اینکه اجاره بهای مسکن در استان افزایش یافته، مددجویان بهزیستی با مشکل زیادی روبه رو هستند و به کمک همه جانبه خیرین نیاز دارند.

کد خبر 19198

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد