گرمسار | انتخاب اداره بهزیستی شهرستان بعنوان دستگاه برتر در زمینه حضور و مشارکت در ستاد ساماندهی امور جوانان

محمد نسیمی گفت : حمایت از جوانان به عنوان پرچمداران نسل آینده جمهوری اسلامی ایران از مهم ترین نکات حائز اهمیت و قابل توجه می باشد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان گرمسار با حضور محمد نسیمی رئیس اداره بهزیستی، امام جمعه، فرماندار، نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی، مدیران  و  کارشناسان دستگاه های اجرایی به منظور معرفی دستگاه اجرایی برتر در سال ۱۳۹۸ در امور جوانان در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان گرمسار برگزار شد.

در این جلسه اداره بهزیستی شهرستان گرمسار بعنوان دستگاه برتر در زمینه حضور و مشارکت در ستاد ساماندهی امور جوانان معرفی شد و از محمد نسیمی رئیس اداره بهزیستی گرمسار تقدیر و تشکر بعمل آمد .

محمد نسیمی رئیس اداره بهزیستی  با تاکید بر اینکه موسسه خیریه باور امروز آرامش فردا از سال ۹۶ تحت نظارت اداره بهزیستی شهرستان گرمسار در سه حوزه پیشگیری، اجتماعی و توانبخشی شروع به فعالیت کرده است ابراز داشت : اهم فعالیتهای  این موسسه اجرای طرحهای اجتماع محور اعتیاد، پیش از ازدواج و آموزش زندگی خانواده، غربالگری شنوایی نوزادان، غربالگری اختلالات ژنتیک دختران ۱۵-۲۵ سال در مدارس شهرستان، پیشگیری از بیماریهای دوران سالمندی، اشتغال بهبود یافتگان از اعتیاد، مصون سازی از اعتیاد در مهدهای کودک، ایجاد پایگاه خدمات اجتماعی روستای کرند و فرور، آموزش مربیان و پرسنل مهدهای کودک، طرح رصد معلولین، نصب بنر مناسبتی و تهیه و توزیع برشور برگزاری جشنهای مناسبتی می باشد.                                                                                                                                                                          

وی افزود : حمایت از جوانان به عنوان پرچمداران نسل آینده جمهوری اسلامی ایران از مهم ترین نکات حائز اهمیت و قابل توجه می باشد و در سال ۹۸  در خصوص ساماندهی امور جوانان کلاسهای آموزشی پیشگیری از اعتیاد، مهارتهای زندگی، روابط زوجین، فرزند پروری، پیش از ازدواج، مصون سازی از اعتیاد و مدیریت خانواده، سبک زندگی اسلامی و مهارتهای تاب آوری در مناطق آسیب پذیر و به مجموع ۱۵۵ جلسه توسط موسسه خیریه باور امروز آرامش فردا و همکاری اداره بهزیستی شهرستان برگزار شده است.

در پایان محمد نسیمی با تاکید براینکه در سال ۱۳۹۸ بیشترین تمرکز در  برگزاری کارگاه  ها در زمینه پیش از ازدواج و اعتیاد بوده است بیان داشت : در سال ۱۳۹۹ انتظار می رود با حمایت دستگاه های اجرایی در برگزاری کارگاه های از قبیل کاهش آسیب های اجتماعی در این شهرستان بیش از پیش موفق باشیم.

متن تقدیر به شرح ذیل می باشد :

جناب آقای محمد نسیمی 
رئیس محترم اداره بهزیستی شهرستان گرمسار
سلام علیکم 
امروز دیده ی بیدار و امیدوار جوانان به مسئولانی  دوخته شده است که با شور و شعف و احساس تعهد و مسئولیت،درصدد شکوفایی نسل جوان کشور و تحقق اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران،مجدانه تلاش و کوشش نموده و در مسیر پیشرفت استان و کشور بی منت،گام های ارزنده و موثر برداشته اند.
لذا بدینوسیله از تلاشهای جنابعالی بعنوان(دستگاه برتر در زمینه حضور و مشارکت در ستاد ساماندهی امور جوانان در شهرستان گرمسار  در سال ۱۳۹۸) تقدیر و تشکر نموده و از خداوند متعال سعادت،سربلندی و بهروزی جنابعالی و کلیه خدمتگزاران به نسل پویا و آینده ساز ایران اسلامی را خواستارم.


وحید رجایی

فرماندار و رئیس ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان گرمسار

کد خبر 19174

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد