«به وقت مهربانی» روی آنتن سیما می رود

مستند «به وقت مهربانی» به تهیه کنندگی خشایار بکان و نویسندگی و کارگردانی خسرو کریمی روی آنتن شبکه پنج سیما می رود.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل، خسرو کریمی کارگردان «به وقت مهربانی» که پیش تر با ساخت آثار اجتماعی تحسین شده بود در مورد اثر جدیدش می‌گوید مردم با دیدن به وقت مهربانی با روایت جدیدی از ایثار  و فداکاری رو به رو خواهند بود.

وی ادامه داد:  "لاله صبوری" راوی و بازیگر این مستند  هستند و گوشه ای از تلاشهای مادریاران و مربیان و نگاه های محبت آمیز معلولین و پدران و مادران و کودکان را روایت می کند.

کریمی گفت: این مستند ۵ قسمتی، با نگاهی به فداکاری های مادریاران و پدریاران مراکز نگهداری معلولین جسمی. حرکتی، سالمندان، کودکان بی سرپرست، شیرخوارگاه معلولین، بیماران روانی مزمن سازمان بهزستی تولید شده است به ویژه تلاش شبانه روزی مادریاران و پدریاران و کودک یاران در ایام کرونا به طوری که بعضی از پرستاران قریب دو ماه بی وقفه در این مراکز بودند و خدمت کردند.

خشایار بکان تهیه کننده این برنامه نیز گفت: «به وقت مهربانی» برآن است گامی هرچند کوتاه در عمل به این روایت شریفه بردارد که "من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق" «کسی که شکرگذار مخلوق نباشد، شکرگذار خالق نیز نیست.»

"به وقت مهربانی" کاری از گروه فرهنگ و معارف شبکه پنج سیماست که با مشارکت سازمان بهزیستی کشور به تهیه کنندگی خشیار بکان قرار است  بزودی از آنتن شبکه پنج سیما پخش شود.

کد خبر 19173

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد