سند کنترل و کاهش خشونت استان قم اجرایی می شود

برنامه های عملیاتی دستگاههای اجتماعی استان در خصوص کنترل و کاهش آسیبهای ناشی از خشونت در دومین جلسه گروه کاری آسیبهای اجتماعی استان به دبیری بهزیستی بررسی شد.

دکتر پهلوانی مدیر کل بهزیستی و دبیر کمیته  ضمن اشاره به تدوین ، تصویب و ابلاغ سند کنترل و کاهش خشونت استان ، از دستگاههای عضو گروه کاری خواستند نسبت به تدوین و ارائه برنامه های عملیاتی خود در خصوص سند مذکور اقدام نموده و گزارش برنامه های اجرایی  خود را ارائه نمایند.

مدیر کل بهزیستی استان  در ادامه با اشاره به اقدامات بهزیستی در خصوص کنترل و کاهش خشونت و با تاکید بر این موضوع که شرایط حاکم بر ایران و جهان در خصوص درگیری با کرونا ،در بروز اختلافات خانوادگی ،درگیری و نزاع بین خانواده ها و خشونت بی تاثیر نخواهد بود  بر عزم ملی و مشارکت همگانی دستگاهها به منظور رفع این معضلات اجتماعی و پیشگیری از آسیبهای جدی آن تاکید کرد و افزود:  بهزیستی  با تقویت و توسعه خدمات مشاوره ای و نیز مداخلات تیمهای سیار اورژانس اجتماعی و خط تلفن 123 اورژانس اجتماعی  در خدمات رسانی  شبانه روزی ،به موقع و تخصصی به عموم مردم استان قم اقدام نموده است.

دکتر ملک زاده مدیر کل محترم امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قم هم ضمن تقدیر از دستگاههای عضو گروه کاری تخصصی آسیبهای اجتماعی و با بیان این مطلب که گروه کاری اسیبهای اجتماعی یکی از مهمترین گروههای کاری در استان می باشد از دستگاههای عضو جلسه خواستند برش دستگاهی خود  را متناسب با سند کنترل و کاهش خشونت تهیه و بر اساس آن اقدام نمایند.

در پایان مقرر گردید دستگاههای عضو گروه کاری بویژه بهزیستی ،نیروی انتظامی و صدا و سیما طرحهای فوق العاده و ویژه خود را با لحاظ قراردادن برنامه های عملیاتی سند کنترل و کاهش خشونت ،به منظور تامین اعتبار اجرایی آن به استانداری ارسال نمایند.

کد خبر 19158

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد