دیدار مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه با دادستان عمومی و انقلاب

دکتر رضوان مدنی مدیر کل بهزیستی استان با دکتر کرمی دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه،  دکتر رضوان مدنی مدیر کل بهزیستی استان با دکتر کرمی دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه دیدار کرد.

 در این دیدار که در دفتر دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه برگزار شد، دکتر رضوان مدنی ضمن تبریک هفته قوه قضاییه و گرامیداشت شهید بهشتی و یاران انقلاب، با اشاره به مدیریت خوب و مدبرانه دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه و تشکر از زحمات و تلاشهای دادستانی استان، اظهار داشت: دلسوزی شما نسبت به رفع مشکلات قضایی بهزیستی و مددجویان تحت حمایت این اداره‌کل قابل تقدیر بوده و همیشه مشمول دعای خیر مددجویان بهزیستی خواهید بود.

دکتر کرمی دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه نیز ضمن خیرمقدم به دکتر رضوان مدنی و همراهانشان، گفت: مسئولیت مهم شما در امر خدمت رسانی به مددجویان تحت پوشش که جزء محروم‌ترین و آسیب پذیرترین افراد جامعه هستند، یک مسئولیت سخت و بسیار مهم است که می‌بایست از زحمات شبانه روزی شما و همکارانتان در بهزیستی استان تشکر نمود.

 دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه با اشاره به اینکه دکتر رضوان مدنی از خانواده های اصیل استان هستند، اظهار داشت: کار در بهزیستی بسیار ارزشمند است و توفیق خدمتگزاری به مددجویان تحت پوشش بهزیستی است سعادتی بزرگ می‌باشد که نصیب کارکنان خدوم این دستگاه شده است.

 این مقام ارشد قضایی با اشاره به سختی و فرسایشی بودن کار و خدمت در بهزیستی که یک نهاد حمایتی و خدمتگزار است، گفت: قطعاً رفع مشکلات و معضلات اجتماعی در جامعه نیازمند همراهی و همکاری دستگاه‌های اجرایی می‌باشد و دادستانی استان نیز از هرگونه حمایت های قضایی و قانونی در تسهیل نمودن مشکلات دریغ نخواهد کرد.

کد خبر 19151

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد