بازدید مدیر کل بهزیستی استان قم از مراکز تامین و توسعه و اداره پذیرش

دکتر مهدی پهلوانی مدیر کل بهزیستی استان قم با توجه به پایان سال مالی به منظور تقدیر از تلاشهای پرسنل، مددکاران،کارشناسان و مسولین مراکز تامین و توسعه و اداره پذیرش و هماهنگی گروه های هدف با حضور در این مراکز از زحمات کارکنان بهزیستی استان تقدیر کرد.

دکتر پهلوانی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان بهشتی و شهید فیاض بخش و شهدای حادثه هفتم تیر ، خدمت در سازمان و تلاش در زمینه رسیدگی به مشکلات جامعه هدف را افتخار کارکنان بهزیستی و اهتمام در راستای ارتقا خدمات و جلب رضایت جامعه هدف را اولویت بهزیستی برشمرد.

مدیر کل بهزیستی استان قم با اشاره به جذب بیش از 380 میلیارد ریال اعتبارات ملی و متمرکزجهت ارائه خدمات مختلف در بخشهای توانبخشی ،حمایتی و پیشگیری از تلاشهای پرسنل بهزیستی در دوران اوج کرونا در استان و همچنین همت جهت جذب اعتبارات تخصیص یافته بهزیستی، به راه اندازی مراکز مثبت زندگی در آینده ای نزدیک اشاره کرد وافزود نظارت کیفی تر بر مراکز استان و ارتقا خدمات و دردسترس قراردادن خدمات در محلات شهری و روستایی  از اهداف راه اندازی این مراکز است .

لازم به ذکر است در این بازدیدها مدیر کل بهزیستی قم در مرکز تامین و توسعه امام صادق ( ع) ، مرکز تامین و توسعه مسبح و اداره پذیرش و گروه های هدف حضور یافت.

کد خبر 19148

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد