‍ لرستان | توانمندسازی مددجویان، برنامه‌ی استراتژیک بهزیستی

مدیرکل بهزیستی لرستان توانمندسازی مددجویان را جزو برنامه‌های استراتژیک این سازمان دانست.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی لرستان، فاطمه زهرا توکلی در مراسم جشن گرامیداشت هفته بهزیستی که به مناسبت سی و نهمین سال تشکیل سازمان بهزیستی درشهرستان سیلزده پلدختر و به همت معاونت امور اجتماعی و معاونت پیشگیری برگزار شد با تبریک این هفته و تاکید بر ضرورت توانمندسازی مددجویان تحت پوشش بهزیستی، اظهار کرد: توانمندسازی مددجویان تحت پوشش، جزو برنامه‌های استراتژیک سازمان بهزیستی است.
وی ادامه داد: برای تحقق این هدف، بهزیستی برنامه‌های مختلفی را اجرایی می‌کند که مهمترین آنها اشتغالزایی و ارائه وام اشتغال به مددجویان است.
توکلی با تقدیر از اقدامات پرسنل و کارکنان بهزیستی پلدختر در جریان سیل فروردین و کمک‌رسانی به مددجویان تحت پوشش، اظهار کرد: به 14 هزار و 314 نفر زن و مرد و کودک در مناطق سیل‌زده استان خدمات ارائه شده است.
این مسئول افزود: غربالگری روان‌شناختی 6525 نفر در مناطق سیل‌زده استان انجام شد. 1043 خدمت مشاوره به افراد در مناطق سیل‌زده در قالب مشاوره گروهی، انفرادی، زوج‌درمانی و آموزش‎های گروهی ارائه شده است.
مدیرکل بهزیستی لرستان اجرای برنامه فرهنگی تفریحی جهت کودکان و نوجوان معمولان با همکاری کانون پرورش فکری کودکان، بازی و تشویق کودکان به بازی‎های گروهی نشاط‌آور جهت تخلیه هیجانی منفی ناشی از حادثه، انجام مسابقه ورزشی بین دو محله سیل‌زده در پل‌دختر و آموزش‎های گروهی به افرادی که غربالگری مثبت داشته‎اند را از دیگر اقدامات بهزیستی استان برشمرد.
در پایان این مراسم از  خدمات کارکنان اداره بهزیستی شهرستان پلدختر و نمایندگان کانون توسعه و همیاری مهدهای کودک لرستان با اهدا لوح، تقدیر شد. 

کد خبر 1914

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد