حمایت بهزیستی کرمانشاه از طرح ها و ایده های جدید جوانان

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه گفت: با توجه اینکه در بهزیستی 180 خدمت ارائه می شود می‌توان با آشنایی کامل از این خدمات طرح ها و ایده های نو را در زمینه های مختلف ارائه داد و درصورت تایید کارشناسان حوزه های تخصصی آنها را  به عنوان پایلوت کشوری در استان اجرایی نمود.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان کرمانشاه، نشست مشترک دکتر رضوان مدنی مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه با نمایندگانی از پارک علم و فناوری در راستای همکاری بهزیستی با پارک علم و فناوری در راستای ارائه خدمات روانشناسی در استان همزمان با فرارسیدن هفته بهزیستی برگزار شد.

در این نشست که معاون امور پیشگیری، رئیس اداره فناوری اطلاعات و کارشناس دفتر مشاوره بهزیستی استان نیز حضور داشتند، مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه اظهار داشت: ما در بهزیستی از طرح ها و ایده های نو در بخش ها و حوزه های مختلف از سوی جوانان که آینده سازان این مملکت هستند، استقبال می کنیم.

وی افزود: با توجه اینکه در بهزیستی 180 خدمت ارائه می شود می‌توان با آشنایی کامل از این خدمات طرح ها و ایده های نو را در زمینه های مختلف ارائه داد و درصورت تایید کارشناسان حوزه های تخصصی آنها را به عنوان پایلوت کشوری در استان اجرایی نمود.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه با اشاره به خدمات بسیار خوب پارک علم و فناوری در استان، گفت: با همکاری پارک علم و فناوری می توان قدم های مثبتی در زمینه مسائل اجتماعی برداشت و بهزیستی نیز پای کار است.

کد خبر 19122

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد