واریز کمک هزینه تحصیلی برای دانشجویان تحت پوشش در دانشگاه های دولتی

رئیس سازمان بهزیستی کشور از واریز کمک هزینه تحصیلی برای دانشجویان تحت پوشش بهزیستی که شاغل به تحصیل در دانشگاه های دولتی هستند، خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و بین الملل، وحید قبادی دانا رئیس سازمان بهزیستی کشور در جمع خبرنگاران گفت: با هدف توانمندی سازی دانشجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی کمک هزینه تحصیلی به کسانی که در دانشگاه های دولتی مشغول به تحصیل هستند، پرداخت شد.

وی ادامه داد: برای دانشجویان کاردانی پیوسته و ناپیوسته مبلغ ۴۰۰ هزار تومان، برای دانشجویان مقطع کارشناسی ۶۰۰ هزار تومان، برای دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد یک میلیون تومان و برای دانشجویان دکترا مبلغ دو میلیون تومان به عنوان کمک هزینه تحصیلی در ترم جاری پرداخت شد.

قبادی دانا اضافه کرد: این کار به منظور تشویق مددجویان برای تلاش جهت قبول شدن در دانشگاه های دولتی پرداخت شده است و در مجموع ۲۹۱۹ نفر از کسانی که تحت پوشش بهزیستی هستند و از دانشجویان دارای معلولیت در حال تحصیلی در دانشگاه های دولتی و یا دانشجویانی که تحت پوشش سازمان بهزیستی در حوزه اجتماعی قرار دارند، شامل این موضوع شدند.

رئیس سازمان بهزیستی کشور بیان کرد: در نوبت گذشته و ترم قبل در آذرماه سال ۹۸ نیز این مبلغ در کارت بانکی این افراد شارژ شد و در این نوبت نیز ۸ تیرماه این مبلغ شارژ شد.

وی در پایان گفت: امیدواریم بتوانیم فعالیت های لازم را در جهت توانمندسازی عزیزان در سازمان بهزیستی به نحو شایسته ادامه دهیم.

کد خبر 19111

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =