تاکید بر مشارکت دادن همه گروه ها مددجویی و شرکاء اجتماعی در برنامه ها ی بزرگداشت هفته بهزیستی

دومین جلسه ستاد گرامی داشت هفته بهزیستی و چهلمین سالگرد تاسیس سازمان با حضور جانشین مدیرکل در ستاد ، معاونین و اعضا کمیته های بزرگداشت در محل سالن اجتماعات شهید ارشاد برگزار شد .

                                                                                                                             
دومین جلسه ستاد گرامی داشت هفته بهزیستی و چهلمین سالگرد تاسیس سازمان با حضور جانشین مدیرکل در ستاد ،  معاونین  و اعضا کمیته های بزرگداشت در محل سالن اجتماعات شهید ارشاد برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان کرمان در ابتدای این جلسه هریک از مسئولین کمیته های پنجگانه اقدامات انجام شده را در زمینه برنامه ریزی برای برگزاری گردهمایی – افتتاحیه و رونمایی – اطلاع رسانی و تبلیغات و برگزاری نمایشگاهها بیان کردند  .


گفتنی است در این جلسه اعضا ستاد به بیان نظرات و پیشنهادات خود در زمینه گسترش تبلیغات شهری ، ساخت کلیپ های آگاهسازی – معرفی بیشتر بهزیستی در شوراهای اداری شهرستانی پرداختند .


در ادامه مهدی نخعی جانشین مدیر کل در ستاد  گرامیداشت هفته بهزیستی با قدردانی از  اقدامات انجام شده ، بر لزوم توجه گسترده به همه گروه های بهزیستی تاکید کرد و گفت : در برنامه ریزی های انجام شده ، علاوه بر افراد و خانواده های تحت حمایت ، باید شرکاء اجتماعی و سازمان های همکار نیز مورد توجه قرار گرفته و فعالیت های چهل ساله به شایستگی اطلاع رسانی شود .

                                                                                                                                                                                      
گفتنی است در این جلسه بر تکمیل برنامه ها و استفاده از پیشنهادات جدید برای  طرح در جلسه سوم ستاد بزرگداشت هفته بهزیستی توافق شد .

کد خبر 19108

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد