بازدید از فعالیت کارگاه های اشتغال معتادین متجاهر  در بندرعباس

مدیر کل بهزیستی هرمزگان گفت: ایجاد اشتغال پایدار ، راه بازگشت افراد دارای اعتیاد به اجتماع است.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ غلامحسین رنجبر مدیرکل بهزیستی هرمزگان به همراه سامیه جهانشاهی معاون امورتوسعه  پیشگیری بهزیستی استان و افسانه پور محمود سرپرست اداره بهزیستی شهرستان بندرعباس با حضور در مجموعه مرکز کاهش آسیب معتادین موضوع ماده ۱۶ از کارگاه تیرچه و بلوک زنی و کارگاه تولید قایق و لنج های  فایبر گلاس بازدید به عمل آورد.

مدیر کل بهزیستی هرمزگان در جریان بازدید از کارگاه های اشتغال زایی معتادین متجاهر  اظهار داشت :ایجاد اشتغال پایدار و توانمندسازی، راه موثر بازگشت افراد دارای اعتیاد به اجتماع است.

 وی دامه داد:  یکی از اصلی‌ترین ماموریت های بهزیستی ، اجرای برنامه های کاهش آسیب توانمند سازی  و پیشگیری از اعتیاد است .

رنجبر اضافه کرد : سازمان بهزیستی نیازمند شرکای اجتماعی در اجرائی نمودن برنامه های درمان و پیشگیری در زمینه کاهش آسیب‌های اجتماعی مربوط به سوء مصرف مواد مخدر در جامعه است .

خاطرنشان می گردد: کارگاه ساخت قایق و لنج های فایبر گلاس و تیرچه و بلوک زنی به مدت یک ماه است کار خود را آغاز نموده اند و جمعاً حدود ۲۰ نفر از مقیمان  این مرکز در هر دو کارگاه مشغول به فعالیت می باشند .

از زمان راه اندازی کارگاه تولید قایق و لنج های  فایبرگلاس نیز تعداد ۱۰ فروند شناور فایبرگلاس تولید و ۴ فروند به بازار مصرف عرضه شده است .

گفتنی است مدیرکل بهزیستی هرمزگان  پس از بازدید از کارگاههای اشتغال زائی با اهدای لوح سپاس از تلاش های مدیریت مرکز ، احسان الابخشی و  کارکنان این مرکز به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر تقدیر و تجلیل به عمل آورد.

کد خبر 19095

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد