کرمان|مدیر بهزیستی شهرستان کرمان : کنترل و کاهش بحران های فردی و مداخلات موثر اجتماعی یکی از اهداف مهم خط 123 اورژانس اجتماعی است

فرماندار کرمان به همراه مدیر بهزیستی شهرستان کرمان با حضور در اورژانس اجتماعی ضمن بازدید از بخش های مختلف اورژانس  با رئیس و کارکنان دیدار و گفت و گو کرد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمان علی اکبر مختاری مدیر بهزیستی شهرستان کرمان با تشریخ خدمات اورژانس اجتماعی در استان کرمان گفت : خط 123 اورژانس اجتماعی یکی از برنامه هایی است که زیر نظر سازمان بهزیستی برای حل مشکلات مردم در حال اجرا می باشد .

مختاری در ادامه افزود : کنترل وکاهش بحرانهای فردی , خانوادگی واجتماعی , جایگزینی مداخلات روانی واجتماعی به جای مداخلات انتظامی وقضایی, پیشگیری از وقوع جرم , ارتقای توانمندی افراد در معرض آسیبب از اهداف این برنامه است .

وی خاطر نشان کرد : بسیار خرسندیم که این مرکز توانسته با چهار پایگاه در مناطق سرآسیاب فرسنگی , شرف آباد, شهرک رضوان والله آباد در شهر کرمان در کاهش آسیب ها ی اجتماعی موثر باشد.

علی بابایی فرماندار کرمان با تقدیر و تشکر از رئیس و کارکنان اورژانس اجتماعی عملکرد این حوزه را در سطح استان کرمان بسیار موثر و مثبت ارزیابی کرد .

کد خبر 1909

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد