برگزاری اولین جلسه شورای ساماندهی سالمندان در کامیاران

اولین جلسه شورای ساماندهی سالمندان با رویکرد راههای پیشگری از ابتلای سالمندان به ویروس کرونا در کامیاران برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کردستان این جلسه با حضورمعاون فرماندار، رییس و چند تن از پرسنل بهزیستی ونمایندگان ادارات (اموزش و پرورش، جهادکشاورزی، شبکه بهداشت، بنیاد شهید، درمانگاه تامین اجتماعی، ) با رعایت پروتکلهای بهداشتی در محیط باز فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

حبیب اله ابراهیمی بعداز بیان تشکر از حضوراعضا سالمندان را گنجینه ای با ارزش در خانواده ها خواند و اظهار کرد: متاسفانه با شیوع این بیماری سالمندان به دلیل بیماریهای زمینه ای نظیر بیماریهای قلبی- عروقی، فشارخون، دیابت و... درصورت ابتلا میزان خطرپذیری بیشتری دارند.

رییس بهزیستی شهرستان کامیاران در ادامه  افزود: به دلیل کم شدن ارتباطات و معاشرتها ممکن است سالمندان بیش از دیگران دچار اسیب های روحی و روانی شوند پس توجه به نیازهای روحی سالمندان توام با رعایت پروتکل های بهداشتی امری ضروری است.

در ادامه ابراهیمی بعداز تاکید هرچه بیشتر به رعایت فاصله گذاری اجتماعی و سایر دستور بهداشتی از اداره اموزش و پرورش درخواست کرد که درصورت امکان اموزش های و توصیه بهداشتی خود را جهت حفظ هرچه بیشتر سلامت سالمندان درخانواده ها از طریق شبکه مجازی «شاد»به دانش اموزان و خانواده ها منتقل نمایند.

کد خبر 19082

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد