هشت کارفرما در قزوین متقاضی بکارگیری معلولان شده‌اند

معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان قزوین گفت: هشت کارفرما در این استان متقاضی بکارگیری معلولان در واحدهای تولیدی شده‌اند که اقدامات لازم در دست پیگیری است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان قزوین غفار رمضانی افزود: کارفرمایانی که از نیروی معلول تحت پوشش بهزیستی بکارگیری کنند، می‌تواند از تسهیلات ۵۰ میلیون تومانی برخودار شوند که سقف آن برای هر کارفرما پنج نیرو و معادل ۲۵۰ میلیون تومان است.

وی با بیان اینکه کارفرمایانی که اشتغالزایی بیشتری ایجاد می‌کنند از تسهیلات بیشتری برخوردار خواهند شد، اظهار داشت: برای هر نیروی معلول بین ۳۰ تا ۴۵ درصد یارانه ارتقای کارایی معلولیت در نظر گرفته شده است؛ به طوری حقوق معلول شاغل تا سقف این رقم حقوق از سوی سازمان بهزیستی پرداخت می شود.

رمضانی تصریح کرد: استقبال کارفرمایان استان قزوین برای بکارگیری معلولان در کارخانجات نسبت به سال گذشته افزایش داشته است که در صورت ادامه این روند مشوق‌های بیشتری در نظر خواهیم گرفت.

معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان قزوین خاطرنشان کرد: معلولان به لحاظ آسیب پذیری بیشتر و محدودیت در برخی مشاغل نیازمند حمایت بیشتری هستند که این مهم با ظرفیت بخش خصوصی محقق می شود.

رمضانی یادآور شد: کارفرمایانی که حاضر به همکاری هستند می توانند به بهزیستی استان قزوین مراجعه کنند.

۱۱۰ هزار نفر در استان قزوین تحت پوشش اداره کل بهزیستی قرار دارند

کد خبر 19081

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد