شاهرود | دیدار معاون مدیرکل و رئیس اداره بهزیستی شهرستان شاهرود با رئیس دادگستری شهرستان

جهانسیر گفت : مراکز مشاوره تحت نظارت این اداره آمادگی لازم در خصوص ارائه خدمات تخصصی مشاوره-مددکاری اجتماعی به خانواده ها به منظور کاهش آسیب های اجتماعی را دارد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان مسعود جهانسیر معاون مدیرکل و رئیس اداره بهزیستی شهرستان شاهرود به مناسبت هفته قوه قضائیه با روح الله اسماعیلیان رئیس دادگستری این شهرستان دیدار کرد.

جهانسیر در ابتدا ضمن تبریک هفته قوه قضائیه از تعامل و همراهی مناسب دستگاه قضایی شهرستان تقدیر نموده و افزود:ارتباط و همکاری تنگاتنگ این دو دستگاه باعث کاهش آسیب های اجتماعی از جمله اعتیاد، طلاق و تسهیل در فرآیند فرزندخواندگی و... خواهد شد که این مهم در  راستای اهداف سازمان بهزیستی است.

ایشان در ادامه گزارشی از اقدامات انجام گرفته توسط بهزیستی شهرستان در حوزه پیشگیری و درمان اعتیاد، مشاوره خانواده و فعالیتهای اورژانس اجتماعی ارائه نموده و ابراز داشتند : مراکز مشاوره تحت نظارت این اداره آمادگی لازم در خصوص ارائه خدمات تخصصی مشاوره-مددکاری اجتماعی به خانواده ها به منظور کاهش آسیب های اجتماعی و آشنایی آنها با حقوق زنان و کودکان را داشته و همچنین به منظور آگاه سازی خانواده ها، دوره های آموزشی زندگی خانواده و مهارتهای زندگی را برگزاری می کنند.

ایشان از همراهی مجموعه قضایی شهرستان در اعمال معافیت مددجویان بهزیستی از پرداخت هزینه دادرسی تقدیر و تشکر کرد.

روح الله اسماعیلیان رئیس دادگستری شهرستان شاهرود در این دیدار گفت:تعامل بین دستگاهی، علاوه بر کاهش جرایم و پرونده های ورودی به دستگاه قضایی، بر احساس آرامش و امنیت در سطح شهرستان خواهد افزود.

ایشان بر نقش و تاثیرگذاری اقدامات موثر بهزیستی در پیشگیری از جرم اشاره داشته و بیان داشتند : دستگاه قضایی شهرستان به منظور حمایت هر چه بیشتر از مددجویان بهزبستی و در جهت تسهیل ارتباطات، آمادگی ایجاد کمیته های مشترک کارشناسی را دارد.

در پایان این دیدار جهانسیر با اهدای لوح تقدیر از زحمات رئیس دادگستری شهرستان در راستای همراهی و حمایت مجموعه بهزیستی تقدیر و تشکر کرد.

کد خبر 19075

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد