برگزاری سیزدهمین جلسه کمیته پیشگیری از بیماریهای واگیر دار

ارائه خدمات مطلوب به مددجویان در مراکز تحت نظارت یکی از اولویت های سازمان بهزیستی است و انتظار می رود با نظارت های مستمر در این مراکز شاهد خدمات شایسته تر باشیم.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان سمنان در پی اوج گیری بیماری کرونا سیزدهمین جلسه کمیته پیشگیری از بیماریهای واگیر دار با حضور ایزدپور مدیر کل بهزیستی استان سمنان معاونین و روئسای ادارات بهزیستی شهرستانها بصورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.

علیرضا ایزدپور مدیر کل بهزیستی استان سمنان در ابتدای جلسه فرارسیدن دهه کرامت و میلاد پر برکت حضرت فاطمه معصومه(س)  را تبریک گفته و سپس یاد شهدای هفتم تیر شهید مظلوم آیت الله دکتر بهشتی و شهید گرانقدر دکتر محمد علی فیاض بخش را گرامی داشت.

ایزدپور در یاد آوری چهلمین سال تاسیس سازمان بهزیستی خواستار تعامل و همدلی بیشتر در امر بهبود خدمت رسانی و هرچه باشکوه تر شدن برنامه های هفته بهزیستی شد.

ایزدپور ادامه ارائه خدمات مطلوب به مددجویان در مراکز تحت نظارت یکی از اولویت های سازمان بهزیستی است و انتظار می رود با نظارت های مستمر در این مراکز شاهد خدمات شایسته تر باشیم.

مدیر کل سپس به افزایش شیوع بیماری کووید 19 در موج بعدی اشاره و بیان داشت:متاسفانه به دلیل تغییر باور و فرهنگ عمومی و عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی شاهد شیوع بیشتر این بیماری در جامعه هستیم و بهزیستی در امر خدمت رسانی علی الخصوص در مورد جامعه هدف خود بیشتر احساس مسئولیت می کند.

وی افزود:با بازگشایی مهدهای کودک،کمپ ها و دیگر مراکز تحت نظارت و پذیرش مددجویان باید حساسیت و دقت بیشتری  نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی در امر خدمت رسانی به جامعه هدف  و حفظ سلامتی  آنان شود.

مدیر کل بهزیستی استان سمنان اظهار داشت: انشاءلله با همدلی و تعامل کارکنان اداره کل بهزیستی استان سمنان در ارائه خدمات مطلوب و گذر از بحران کرونا شاهد موفقیتهای بهتر و بیشتری هستیم.

ارائه گزارش عملکرد توسط معاونین و روئسای ادارات تابعه بخشی دیگر از برنامه های این جلسه بود.

تاکید بر رعایت به جد دستورالعملهای بهداشتی در مراکز تحت نظارت بخش دیگر از مصوبات این جلسه بود و مقرر شد در صورت عدم رعایت نکات بهداشتی از فعالیت این مراکز جلوگیری بعمل می آید و بیان شد که فقط محیطها و مراکز قرنطینه و اورژانسی آماده بهره برداری می باشند.

در این جلسه همچنین بر رعایت نکات بهداشتی توسط کارکنان مانند عدم حضور در مراکز دسته جمعی، ماموریتها، اردوها و رعایت فاصله گذاری تاکید شد.

کد خبر 19071

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد