پیام تبریک مدیرکل بهزیستی استان کرمان به مناسبت هفته قوه قضائیه

مدیرکل بهزیستی استان کرمان در پیامی با گرامی داشت یاد و خاطره شهید مظلوم وکتر بهشتی و یارانش ، فراررسیدن هفته قوه قضائیه را تبریک گفت .


بالاترین خدمت به جامعه انسان ها و محکم ترین و استوارترین پایه برای زندگی کردن انسان ها این است که اندیشیدن را به آنها بیاموزیم.
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                       « شهید دکتر بهشتی»
جناب آقای دکتر یداله  موحد
رئیس کل محترم دادگستری استان کرمان


گسترش عدل وداد در جوامع انسانی از آرزوهای دیرین بشر بوده است وچه بسیارند انسان های صاحب فضل وکرامت که در راه تحقق آن جان خود را نثار کردند.
 فرا رسیدن هفته قوه قضائیه برای ملت سلحشور ایران یاد آور تلاش های صادقانه و مظلومانه بزرگ  مردی است که با سکوت در برابر هجمه های فراوان دشمنان قسم خورده این نظام وشهادت مظلومانه خود در کنار یاران با وفایش به همه جهانیان فهماند دل در گرو گسترش عدل وداد ورهایی از زیر یوغ ظلم وستم عصیانگران زمانه داشتن بهایی جز شهادت وجزایی جز در آغوش کشیدن رحمت واسعه وابدی پروردگار عالم نخواهد داشت .


اینجانب ضمن گرامی داشت یاد وخاطره شهید مظلوم دکتر بهشتی ویاران با وفایش از جمله شهید دکتر محمد علی فیاض بخش بنیانگذار سازمان بهزیستی از سوی خود وهمه همکارانم در مجموعه بهزیستی فرا رسیدن هفته قوه قضائیه  را حضور جنابعالی وهمه همکاران پرتلاشتان در مجموعه دادگستری استان کرمان تبریک گفته و از درگاه پروردگار متعال برای شما برادر بزرگوار و مجموعه کارکنان دادگستری توفیق روزافزون و سلامت و سعادت آرزومندم .


 عباس صادق زاده
مدیرکل بهزیستی استان کرمان

کد خبر 19053

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد