در دیدار رئیس بهزیستی جیرفت با رئیس دادگستری بر ارتقاء برنامه های خانواده محور برای کاهش ورودی های تاکید شد

به مناسبت هفتم تیرماه شهادت مظلومانه دکتر بهشتی و هفته قوه قضائیه رییس بهزیستی با رئیس دادگستری و دادستان جیرفت دیدار وگفت و گو کرد .


به مناسبت هفتم تیرماه شهادت مظلومانه دکتر بهشتی و هفته قوه قضائیه رییس بهزیستی با رئیس دادگستری و دادستان جیرفت دیدار وگفت و گو کرد .

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان کرمان به نقل از جیرفت ، محمد رضا نژاد رئیس اداره  با قدردانی از  حمایت های دادگستری از فعالیتهای بهزیستی و تبریک هفته قوه قضائیه گفت : مجموعه بهزیستی در سطح ملی ، استانی و شهرستان های استان تمام توان خود  را در زمینه مدیریت و کنترل آسیب های اجتماعی به کار برده و در این زمینه با طراحی و اجرای برنامه های علمی و تخصصی درحوزه های مختلف برای به جا گذاشتن کارنامه قابل قبول از هیچ تلاشی دریغ نکرده است .


وی مدیریت آسیب های اجتماعی را نیازمند عزم ملی و برنامه ریزی کلان کشوری و ورود تاثیر گذار همه سازمان های مرتبط دانست و افزود : قدردان همکاری های خوب دادگستری در پیشبرد اهداف بهزیستی در شهرستان جیرفت هستیم و امیدواریم با تدوین و ارتقاء برنامه های پیشگیرانه و خانواده محور و در نتیجه  کاهش وکنترل آسیب های اجتماعی ، شاهد کاهش چشمگیر ورودی های بهزیستی و دادگستری در جیرفت باشیم .

حسین شکوهی نسب  رییس  دادگستری شهرستان جیرفت بهزیستی را سازمانی دانست که برای فراهم آوردن زمینه زندگی بهتر اقشار آسیب پذیر خدمات بسیاری ارائه می دهد و یادآور شد : با تقویت نهاد خانواده ، استحکام بخشیدن به روابط افراد در درون خانواده ها می توان از بروز آسیب ها پیشگیری کرد .


وی تقویت سطح مهارت های زندگی افراد از طریق افزایش  کیفیت ارائه خدمات مراکز مشاوره برای ورود موثر به مسائل خانوادگی و کاهش طلاق را از دیگر روش های کنترل آسیب های اجتماعی دانست و بر گسترش آموزش ها تاکید کرد .


در پایان پیام تبریک و لوح سپاس  مدیر کل بهزیستی استان توسط رییس اداره  به رئیس دادگستری تقدیم شد .

کد خبر 19048

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد