مدیرکل بهزیستی استان کرمان همراهی عالمانه و تخصصی مربیان ورزشکار با تیم های ورزشی افراد دارای معلولیت را ستود

مدیرکل بهزیستی استان کرمان با علی ایرانمنش مربی ورزشکاران تیم های ورزشی افراد دارای معلولیت دیدار و گفت و گو کرد .


مدیرکل بهزیستی استان کرمان  با علی ایرانمنش مربی ورزشکاران تیم های ورزشی  افراد دارای معلولیت دیدار و گفت و گو کرد .

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان کرمان دیدار با علی ایرانمنش مربی ورزشکاران هیات تیم های ملی افراد دارای معلولیت که با حضور شورش دلپسند مدیرعامل انجمن حمایت از حقوق معلولین ، مربی شنا ، عضو تیم شنای هیأت جانبازان و معلولین کرمان و سمیه عباسپور عضو تیم ملی تیراندازی با کمان جانبازان و معلولین برگزار شد ، عباس صادق زاده مدیرکل با قدردانی از تلاش ها و اقدامات  ارزشمند این مربی در رفع آسیب های جسمی ورزشکاران ، گفت : همراهی عالمانه و تخصصی با  ورزشکاران دارای معلولیت که به دلایل مختلف در تمرینات و مسابقات ورزشی دچار آسیب دیدگی می شوند ، نیازمند تلاش و پیگیری مستمر است ، که خوشبختانه مربیان دلسوز در کرمان این مهم را به شایستگی به انجام می رسانند .


وی با اشاره به وضعیت خاص ورزشکاران دارای معلولیت ، یادآور شد : در جریان تمرینات و مسابقات به دلیل شرایط خاصی که این ورزشکاران دارند ؛ ممکن است هرگونه آسیب دیدگی ، وضعیت جسمی آنان را وخیم تر کند و این ترمیم و کمک به ورزشکاران دارای معلولیت برای بازگشت به میدان های ورزشی توسط مربیانی امکان پذیر است که در این زمینه تخصص نیز داشته باشند .


علی ایرانمنش مربی تیم های ورزشی افراد دارای معلولیت نیز خدمت برای افراد دارای محدودیت را نعمت و توجه از سوی خداوند دانست و گفت : مجموعه بهزیستی اقدامات بسیاری برای ارتقاء جایگاه ورزش معلولین داشته که امیدوارم در این همکاری ها بتوانیم آنچنان که شایسته است به این گروه خدمت کنیم .


وی تشخیص صحیح و اقدام به موقع در رفع آسیب های جسمی را یکی از عوامل مهم و اساسی  در بازگرداندن توانائیهای افراد آسیب دیده به حالت عادی دانست و اظهار داشت : برای ارتقاء سطح توانمندی افراد دارای معلولیت آماده هر گونه همکاری با بهزیستی هستم .


در پایان این دیدار  مدیرکل بهزیستی به با اهداء لوح سپاس و هدیه  از خدمات علی ایرانمنش قدردانی کرد .


گفتی است علی ایرانمنش از مربیان و ورشکاران موفق کرمانی که فارغ التحصیل مقطع کارشناسی ارشد فیزیولوژی ورزشی و دانشجوی دکترا این رشته است . وی در کنار تیم پزشکی با تشخیص صحیح و اقدام به موقع آسیب های جدی و تأثیر گذار به وجود آمده در جمعی از معلولین تیم های مختلف ملی استان کرمان را رفع  و آنان را برای  ادامه فعالیت ورزشی و بازگشت به مسابقات ملی و بین المللی  آماده کرده است .

                                                                                                

کد خبر 19046

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد