بندرعباس | بازدید مسئولین از پروژه ۸۴ واحدی مسکن مددجویان بهزیستی بندرعباس

پروژه ۸۴ واحدی مسکن مددجویان بهزیستی بندرعباس با حضور مسئولین استان بازدید شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ غلامحسین رنجبر مدیر کل بهزیستی هرمزگان، عزیز الله کناری فرماندار بندرعباس به همراه مهندس رضایی معاون عمرانی فرماندار و افسانه پور محمود سرپرست اداره بهزیستی شهرستان بندرعباس از پروژه ۸۴ واحدی مسکن مددجویان بهزیستی بازدید به عمل آورند.

مدیرکل بهزیستی هرمزگان دربازدید از این پروژه ضمن ارائه گزارشی از وضعیت این پروژه مسکونی ویژه افراد دارای معلولیت اذعان داشت : سازمان بهزیستی در بحث تامین مسکن تاکنون کمک های شایان توجه ، از طریق اعطای تسهیلات و اعتبارات کشوری نموده است .

وی گفت : اولویت این سازمان تلاش در جهت تامین مسکن مددجویان تحت پوشش با استفاده از ظرفیت های در اختیار و از طریق مشارکت خیرین و سایر دستگاههای ذیربط می باشد .

فرماندار شهرستان بندرعباس نیز در ادامه براهتمام بهزیستی برای تامین مسکن مورد نیاز مددجویان این سازمان با استفاده از ظرفیت ها و منابع موجود در سطح شهرستان تاکید کرد و اظهار داشت : باید نگاه مسئولانه تری نسبت به رفع مشکلات مددجویان تحت پوشش بهزیستی داشته باشیم چرا که گروه های هدف این نهاد حمایتی را افراد ضعیف و محروم جامعه تشکیل می دهد و مرتفع نمودن مشکلات این قشر به خصوص در بحث مسکن باید در اولویت کار مدیران  دستگاههای اجرایی و متولی امر قرار گیرد .

در ادامه این بازدید جلسه ای با هدف بررسی مسائل و مشکلات پروژه برگزار شد .

در این نشست ضمن تشریح مشکلات و مسائل موجود در این پروژه از زمان شروع احداث تاکنون از سوی مدیر کل بهزیستی استان ، فرماندار شهرستان دستوراتی در خصوص مرتفع نمودن مشکلات مطرح شده صادر کرد.

شایان ذکر است پروژه ۸۴ واحدی مسکن مددجویان بهزیستی بندرعباس در زمینی به مساحت ۴۰۰۰ متر مربع در حال احداث است .

کد خبر 19044

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد