اجرای طرح «یاریگران زندگی» در مدارس کردستان

مدیرکل بهزیستی استان کردستان از اجرای طرح «یاریگران زندگی» در ۶۰ درصد مدارس استان کردستان خبرداد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کردستان ، سیدصباح قریشی، مدیرکل بهزیستی با اشاره به اجرای طرح «یاریگران زندگی» به عنوان یکی از اولویت‌های شورای مبارزه با مواد مخدر استان کردستان گفت: طرح «یاریگران زندگی» در ۶۰ درصد مدارس کردستان اجرا می‌شود.

او از راه‌اندازی کانون یاریگران در سطح مدارس و دانشگاه‌های استان خبر داد و عنوان کرد: کانون یاری‌گران یکی دیگر از طرح‌های فرهنگی شورای مبارزه با مواد مخدر استان کردستان است که در ۲۰ درصد مدارس و دانشگاه‌های استان اجرا شده است.

رئیس کمیته فرهنگی و پیشگیری شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کردستان بیان کرد: در کنار اجرای اقدامات ابلاغی ستاد مرکزی، سال گذشته طرح‌های ابتکاری و خلاقانه مانند طرح دادرس با یاری‌گران و اجرای ۱۰۰ نمایش خیابانی در مدارس کردستان اجرا شده است.

وی اعلام کرد: در کنار برنامه‌های مدون و مصوب کمیته، برنامه‌های مختلفی برای گرامی‌داشت هفته مبارزه با مواد مخدر، هفته سلامت، هفته مبارزه با آسیب‌های اجتماعی و اعتیاد در مدارس نیز برگزار شده است.

قریشی یادآور شد: خانواده باید با آموزش صحیح به فرزندان و ایجاد بستری آرام و به دور از تنش، خانه را به کانونی مطمئن برای اعضای خانواده تبدیل کند که موجب کاهش استرس و اضطراب خواهد شد و به تبع آن آسیب‌های اجتماعی کاهش خواهد یافت.

کد خبر 19026

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد