عباس آباد | بازدید مدیر کل بهزیستی مازندران از اداره بهزیستی شهرستان عباس آباد

دکتر فرزاد گوهردهی مدیر کل بهزیستی استان مازندران به اتفاق وحید حسین زاده معاون امور اجتماعی، عبدالرضا قلندری؛ معاون توانبخشی و رمضانعلی گلچوبی معاون امور توسعه پیشگیری با حضور در اداره بهزیستی شهرستان عباس آباد با همکاران این اداره دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان مازندران دکتر گوهردهی در حاشیه این بازدید با تاکید بر ایجاد فضای صمیمانه به دور از حاشیه ها افزود: تمام تمرکز خود را بر خدمت رسانی هرچه بهتر و بیشتر در جهت ارتقا سطح زندگی مددجویان معطوف نمایید.
گوهردهی با تاکید بر ضرورت برخورد مناسب با مراجعین و ارائه خدمات واقعی به آنها افزود: بواسطه فشار زیاد زندگی بخصوص در دوران همه گیری کرونا،  لزوم حفظ آرامش و سعه صدر از جانب همکاران دوچندان است.
وی  با بیان اینکه : اولویت بررسی و رفع مسائل و مشکلات جامعه هدف بهزیستی در ادارت شهرستانها میباشد ،خاطرنشان کرد: در صورت لزوم از طریق ارتباطات کتبی ،از امکانات ستاد در جهت پاسخ به درخواست های مددجویان اقدام کنید.
مدیر کل بهزیستی مازندران خدمت به جامعه هدف بهزیستی را نعمت و فرصتی از جانب خداوند دانست و تصریح کرد: راه انتقال مشکلات و کمبودها، انتقادات و پیشنهادات به ستاد هموار است و مستقیم یا غیر مستقیم میتوانید همه مسائل کاری را منعکس کنید.
گفتنی است مدیر کل بهزیستی استان در انتها از مجموعه اورژانس اجتماعی این شهرستان نیز بازدید بعمل آورد

کد خبر 19022

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد