شروع فرآیند مصاحبه متقاضیان مراکز مثبت زندگی از شنبه

متقاضیان مراکز مثبت زندگی از روز شنبه هفتم تیرماه وارد فرآیند مصاحبه خواهند شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان حمیدرضا الوند مدیرکل بهزیستی استان در جلسه نهایی هم اندیشی و هماهنگی اجرایی نمودن فرآیند مصاحبه متقاضیان مراکز مثبت زندگی با اشاره به اینکه متقاضیان از روز شنبه به مدت سه روز برای مصاحبه فراخوان شده اند گفت: برای هممه متقاضیان واجد شرایط دعوت نامه رسمی و پیامکی اعلام شده تا در بازه زمانی تعیین شده در این فرآیند شرکت کنند.

حمید رضا الوند افزود: خدمات مراکز مثبت زندگی خدماتی مبتنی در جوامع محلی خواهد بود که در بستر دیجیتال ارائه خواهد شد.

 وی افزود: با راه اندازی این مراکز حرکت  به سمت تحقق برنامه های ششم توسعه و گسترش خدمات حوزه سلامت اجتماعی محقق خواهد شد.

الوند گفت: متقاضیان راه اندازی مراکز مثبت زندگی می بایست ضمن دارا بود شرایط عمومی و اختصاصی از آستانه نحمل بالا و روحیه تعامل بالایی برخوردار باشد.

مدیرکل بهزیستی استان خطاب به تیم های تخصصی مصاحبه گر نیز گفت: آنچه در فرآیند مصاحبه می بایست مورد ارزیابی قرار گیرد معطوف به کار کارشناسی، راز داری و توانایی افراد باشد و از اعمال سلایق فردی خودداری شود.

رئیس کمیسیون ماده 26 استان خاطرنشان کرد پس از طی مصاحبه برای متقاضیانی که حدنصاب لازم نمرات را کسب کرده باشند موافقت اصولی صادر و در مرحله بعد پروانه فعالیت خواهند صادر خواهد شد.

الوند توجه به اجرا شدن اصل تعارض منافع در راه اندازی مراکز الزامی قلمداد کرد و گفت : به افرادی که شامل این قانون باشند مجوزی برای راه اندازی مرکز داده نخواهد شد.

کد خبر 18988

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد