معرفی خدمات  بهزیستی با تاکید بر توانمند سازی جامعه هدف

اعضای ستاد بزرگداشت هفته بهزیستی در استان چهارمحال و بختیاری بر معرفی فعالیتهای بهزیستی با تمرکز بر توانمندسازی جامعه هدف تاکید کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی چهارمحال و بختیاری " معصومه محمدی" سرپرست بهزیستی استان در نشست اعضای ستاد بزرگداشت هفته بهزیستی گفت: هفته بهزیستی بهترین فرصت برای معرفی خدمات چهل ساله سازمان به مردم و مسئولین است.

محمدی با اشاره به وضعیت شیوع ویروس کرونا در استان، بر رعایت پروتکل های بهداشتی در اجرای برنامه ها تاکید کرد و افزود: استفاده از ظرفیت صدا و سیما، فضای مجازی و تبلیغات محیطی بهترین روش برای معرفی خدمات و برنامه های بهزیستی با شرایط کنونی است.

وی با تاکید بر هماهنگی با فرمانداران در اجرای برنامه های این هفته، خاطر نشان کرد: بازدید از خانواده های معظم شهداء، افتتاح طرح های اشتغالزایی و واگذاری مسکن خانواده های دارای معلول در اولویت فعالیتهای این هفته قرار دارد.

سرپرست اداره کل بهزیستی استان افزود: هماهنگی دیدار با نماینده ولی فقیه، دیدار با استاندار، سخنرانی در خطبه های پیش از نمازجمعه، تشکیل میز خدمت در محل نماز جمعه و ایجاد ایستگاههای سنجش سلامت و توزیع اقلام اطلاع رسانی در بین نمازگزاران از دیگر برنامه های این اداره کل در طول هفته بهزیستی است.

کد خبر 18977

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد