دستگاه قضایی کرمانشاه یار و یاور بهزیستی در رفع مشکلات مددجویان است

مدیرکل بهزیستی استان استان کرمانشاه با اشاره به خدمات بسیار خوب و شجاعانه دستگاه قضایی استان در راستای حل مشکلات قضایی مردم، گفت: دستگاه قضایی همیشه به عنوان یار و یاور بهزیستی ،حمایتها وخدمات موثر و خوبی را در جهت برطرف کردن مشکلات مددجویان تحت پوشش ارائه نموده است.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان کرمانشاه، دکتر رضوان مدنی مدیر کل بهزیستی استان کرمانشاه با دکتر توسلی زاده رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه به مناسبت هفته قوه قضاییه دیدار کرد.

 در این دیدار که در دفتر رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه برگزار شد، دکتر رضوان مدنی ضمن عرض تبریک هفته قوه قضاییه و گرامیداشت سالروز شهادت شهید بهشتی و یارانش، اظهار داشت: هفته قوه قضاییه فرصت مناسبی برای تشکر و قدردانی از زحمات شما در راستای ارائه خدمات قضایی به مردم و جامعه است.

 مدیرکل بهزیستی استان استان کرمانشاه با اشاره به خدمات بسیار خوب و شجاعانه دستگاه قضایی استان در راستای حل مشکلات قضایی مردم، گفت: دستگاه قضایی همیشه به عنوان یار و یاور بهزیستی ،حمایتها وخدمات موثر و خوبی را در جهت برطرف کردن مشکلات مددجویان تحت پوشش ارائه داده است.

دکتر توسلی زاده رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه نیز در این دیدار ضمن خیرمقدم به مدیرکل بهزیستی و همراهان وی، اظهار داشت: تمام تلاش همکاران ما در دستگاه قضایی در راستای رفع مشکلات و گرفتاری‌های مردم است.

 وی با اشاره به اینکه از اهداف دستگاه قضایی رفع مشکلات مردم بر اساس حل اختلافات بین مراجعان می باشد، اظهار داشت: به جز تعداد اندکی از جرائم که باید با آنها برخورد قاطع صورت پذیرد، می بایست گرفتاری ها و دعاوی بین مردم بر اساس حل اختلاف و سازش انجام شود و این امر نیز نیازمند فرهنگ سازی و تعامل در جامعه و بین مردم می باشد.

همچنین وی با اشاره به وظیفه سخت بهزیستی در ارائه خدمات به مددجویان تحت پوشش، گفت:  با توجه به اینکه مددجویان تحت پوشش بهزیستی که غالبا افراد محروم وضعیف جامعه هستند، می بایست خدمات بیشتری به آنان  ارئه نمود و دستگاه قضایی استان نیز تمام تلاش خود را در راستای حمایت از مددجویان خواهد نمود.

در این دیدار نیز موضوعات مربوط به امور حقوقی مددجویان ازجمله اختصاص وکلای معاضدتی به مددجویان و ... مورد بحث و گفتگو قرار گرفت.

در پایان این دیدار، دکتر رضوان مدنی مدیرکل بهزیستی استان با اهدای لوح تقدیر و آثار دستی مددجویان تحت پوشش،  از زحمات دکتر توسلی زاده رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه در راستای رفع مشکلات قضایی بهزیستی و مددجویان تقدیر و تشکر کرد.

کد خبر 18967

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد