اولین جلسه ستاد پیگیری و هماهنگی مناسب سازی  استان در سال ۹۹

علیرضا ایزدپور گفت : سازمان بهزیستی هیچگاه به دنبال مناسب سازی مکان و محل خاصی نبوده است ، باید تمام شهر مناسب سازی شود.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان سمنان اولین جلسه ستاد هماهنگی و پیگیری  مناسب سازی  استان در سال ۹۹ با رعایت نکات بهداشتی و فاصله گذاری فیزیکی برگزار شد.

این جلسه به ریاست مهندس ترکمانی مدیر کل دفتر فنی، امور عمرانی  و حمل و نقل و ترافیک استاندار ی و به دبیری علیرضا ایزدپور مدیر کل بهزیستی استان سمنان و با حضور احمد پیوندی معاون توانبخشی اداره کل بهزیستی، مدیران دستگاههای اجرایی، رئیس شورای شهر سمنان، نمایندگان فرمانداری ها نمایندگان شهرداری ها و دستگاههای اجرایی، رئیس پلیس راهور استان در ساختمان شماره ۲ استانداری سمنان برگزار شد.

مهندس ترکمانی مدیر کل دفتر فنی،امور عمرانی و حمل و نقل و ترافیک استانداری در ابتدا ضمن خیر مقدم به اعضاء و تقدیر و تشکر از زحمات مدیر کل و کارکنان بهزیستی استان در پیگیری و برگزاری جلسات مناسب سازی اظهار داشت:حساسیت و پیگیری اداره کل بهزیستی استان سمنان در امر مناسب سازی مکان و فضاهای عمومی قابل تقدیر و ستایش است.

ایشان در ادامه مطابق با دستور کار جلسه اشاره ی به گزارش تیم نظارت مناسب سازی استان و ارائه عملکرد راه آهن، شهرداری شاهرود و گرمسار داشته و بیان داشت:مناسب سازی یکی از اقدامات و خدمات ویژه ی شهری محسوب می شود.

وی تاکیدکرد:محدودیت مالی در مناسب سازی و تغییر مبلمان شهری نباید مانع ادامه این خدمت مهم به جامعه شود و بدون هیچ وقفه و دلیل باید روند مناسب سازی شهر ادامه یابد.

 مهندس ترکمانی سپس پیشنهاد اعلام دستگاه برتر در امر مناسب سازی بیان داشتند و خواستار انجام تقدیر از دستگاه برتر در این حوزه را توسط استاندار شدند .

 علیرضا ایزدپور مدیر کل بهزیستی استان سمنان و دبیر ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی استان در ابتدا ضمن تبریک ولادت حضرت معصومه سلام الله علیها و روز دختر و آغاز دهه کرامت از حضور  اعضاء ستاد مناسب سازی در جلسه تقدیر و تشکر داشتند.

ایشان سپس اظهار داشتند: گرامیداشت هفته قوه قضائیه از دیگر مناسبتها و یاد آور شهید گرانقدر شهید بهشتی و یاران وفادار ایشان علی الخصوص شهید فیاض بخش بنیانگذار سازمان بهزیستی فرصتی مناسب به منظور تقدیر عدالت جویان در این نظام است.

ایزدپور بیان داشت:مناسب سازی در عموم به معنای شهری برای همه است،سازمان بهزیستی هیچگاه به دنبال مناسب سازی مکان و محل خاصی نبوده است ، باید تمام شهر مناسب سازی شود.

وی افزود:مناسب سازی تنها مختص معلولان نیست بلکه تمام اقشار و در همه ی سنین مانند مادران دارای فرزند خردسال همراه با کالسکه، سالمندان، جانبازان و ... است و تغییر مبلمان شهری به جهت حضور فعال و مشارکت همه ی آحاد جامعه می باشد.

قرائت مصوبات جلسه پیشین و پیگیری مصوبات آن توسط ایزدپور مدیر کل بهزیستی و دبیر ستاد مناسب سازی استان از دیگر برنامه های این جلسه بود.

در ادامه : بابایی مدیر کل راه آهن شمال شرق ،عربی شهردار گرمسار و اسدی نماینده شهرداری شاهرود به ارائه عملکرد در حوزه مناسب سازی پرداختند و اعضاء در خصوص دستور کار جلسه به بحث و تبادل نظر پرداختند.

کد خبر 18931

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد