پیام تبریک مدیر کل بهزیستی لرستان بمناسبت دهه کرامت

الگو برداری از شخصیت بزرگوار حضرت معصومه (س) بهترین راه دستیابی دختران امروز و مادران فردای ایران اسلامی، به زندگی سالم است.

 سالروز با سعادت کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه (س) و آغاز دهه کرامت را به تمامی هموطنان مسلمان به ویژه کارمندان بهزیستی لرستان تبریک و تهنیت عرض می نمایم. 
دهه کرامت تداعی کننده عزم و اراده آهنین زنان بزرگ و بانوان والامقام جهان اسلام، در حمایت از دین مبین و تثبیت جایگاه این مکتب انسان ساز در سراسر گیتی است. ایام مبارک و پر برکتی که به واسطه میلاد این اختر درخشان اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام فضای ایران اسلامی عطر آگین شده و فرصت نابی برای ترویج سیره و فرهنگ اهل بیت (ع) فراهم می شود.
نامگذاری روز ولادت حضرت معصومه (س) به عنوان روز ملی دختران فرصت ارزشمندی برای تبیین جایگاه زن در اسلام و معرفی سیره بانوی کرامت و تقویت هویت دینی جامعه بانوان و دختران این سرزمین است. بی شک الگو برداری از آن شخصیت بزرگوار بهترین راه دستیابی دختران امروز و مادران فردای ایران اسلامی، به زندگی سالم، موفقیت، سعادتمندی و بهروزی است.
اینجانب ضمن گرامیداشت این ایام مبارک، این روز ملی را به همه بانوان مسلمان به ویژه دختران عفیف ایران و همکاران محترم بهزیستی لرستان تبریک و تهنیت عرض نموده و امیدوارم خداوند متعال توفیق کسب معرفت اهل بیت (ع) و بهره مندی از شفاعت این گوهرهای ارزشمند هدایت و سعادت را به همه ما عنایت فرماید.

کد خبر 18928

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد