دامغان ا مصاحبه خبری رئیس اداره بهزیستی شهرستان دامغان

محمود زحمتکش رئیس اداره بهزیستی شهرستان دامغان در روز میلاد حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها و روز دختر گزارشی از عملکرد حوزه اجتماعی این شهرستان را ارائه داد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان سمنان محمود زحمتکش رئیس اداره بهزیستی شهرستان دامغان در روز میلاد حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها و روز دختر گزارشی از عملکرد حوزه اجتماعی  و دختران تحت حمایت این اداره ارائه داد.

زحمتکش  گفت :۶۴۳ زن سرپرست خانوار در این اداره دارای پرونده هستند که در طول سال از خدمات بهزیستی بهرمند می شوند.

وی ‌کاهش آسیب های اجتماعی را اولویت بهزیستی دانست و افزود، علاوه بر این اقدامات، پنج مرکز شبانه روزی دختران سنین ۷تا ۱۸ ساله با ظرفیت ۱۰۰ نفر در دامغان فعالیت دارند .

رئیس اداره بهزیستی شهرستان دامغان در ادامه بیان داشت: پرداخت امداد ماهیانه به خانواده های نیازمند و فرزندان ترخیص شده از مرکز، کمکهای مالی غیر مستمر، نظارت بر عملکرد مراکز شبانه روزی و رسیدگی به کلیه امور فرزندان تحت سرپرستی در مراکز از جمله ازدواج  از دیگر خدمات رائه شده در این مراکز هستند.

محمود زحمتکش در پایان اظهار داشت:توانمندسازی دختران در همه ی عرصه ها علی الخصوص در بحث، اشتغال  از دیگر خدمات حوزه اجتماعی  در کنار دیگر خدمات مانند خدمات درمان، ارائه مشاوره و مددکاری، برگزاری اردوهای تفریحی و آموزشی و فرهنگی و جشنواره، امور تربیتی در راستای اهداف مدون سازمان، آموزش مهارتهای زندگی، می باشد.

 رئیس اداره بهزیستی شهرستان دامغان تصریح کرد: ارائه خدمات متقاضیان فرزند خواندگی از دیگر خدمات بهزیستی در این حوزه می باشد.

کد خبر 18927

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد