در رسانه| سرپرست اداره کل بهزیستی چهارمحال و بختیاری خبر داد: بهره مندی ۶ هزار نفر از خدمات مراکز ترک اعتیاد چهارمحال و بختیاری

شهرکرد- سرپرست اداره کل بهزیستی چهارمحال و بختیاری گفت: شش هزار و ۷۹۰ نفر برای درمان به مراکز ترک اعتیاد در این استان مراجعه کردند و تحت درمان قرار گرفتند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی بهزیستی استان چهارمحال و بختیاری، معصومه محمدی افزود: اداره کل بهزیستی استان برای پیشگیری و درمان اعتیاد برنامه‌های موفقی در حال اجرا دارد که متناسب با گروه‌های سنی و جنسیت افراد توسط کارکنان بخش دولتی و همچنین سازمان‌های مردم نهاد اجرا می‌شوند.

سرپرست بهزیستی استان از وجود ۲۵ مرکز ترک اعتیاد در استان با مجوز بهزیستی در حوزه درمان بیماران معتاد خبر داد و بیان کرد: از این تعداد ۱۸ کمپ و هفت مرکز با روش متادون درمانی فعالیت می‌کنند.

وی با اشاره به اهمیت برنامه‌های پیشگیرانه در جلوگیری از بروز اعتیاد، به فعالیت ۲۸ تیم اجتماع محور دارای مجوز از بهزیستی اشاره کرد و گفت: سازمان‌های مردم نهاد نقش بسیار مهمی به عنوان واسطه بین فرد فرد مردم و قوای حاکم و حتی خود جامعه ایفا می‌کنند و هم اکنون مشغول به فعالیت و تأثیرگذاری برای آگاهی بخشی عمومی و ارتقا سلامت مردم جامعه از مواد مخدر هستند.

کد خبر 18921

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد