لزوم شایسته سالاری در اِعطای مجوز مراکز مثبت زندگی

سرپرست بهزیستی آذربایجان شرقی، با تاکید بر ضرورت شایسته سالاری در اِعطای مجوز مراکز مثبت زندگی گفت: با اعلام فرخوان تاسیس مراکز مثبت زندگی، ۵۹۰ متقاضی در استان برای راه اندازی این مراکز اعلام آمادگی کردند که پس از تحقیق و بررسی از این تعداد به ۱۶۶ مورد مجوز فعالیت داده می شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی آذربایجان شرقی، دکتر فرگل صحاف در جلسه کارگروه عملیاتی کمیته مثبت زندگی که با حضور معاونان این اداره کل برگزار شد، با اعلام این خبر افزود: تمام تلاش اداره کل این است که اِعطای مجوز، با رعایت اصل قانون مداری، بهترین و شایسته ترین افراد برای این کار انتخاب شوند.

وی ضمن قدردانی از زحمات اعضای کارگروه در پیگیری صدور مجوز برای تاسیس مراکز مثبت زندگی، خواستار تسریع در روند صدور مجوز این مراکز شد.

دکتر صحاف ایجاد مراکز مثبت زندگی را فرصت مناسبی برای بهره مندی از پتانسیل های مردمی در قالب مراکز و موسسات غیردولتی، در راستای تقویت و توسعه خدمات حمایتی و تخصصی از سوی سازمان بهزیستی دانست.

سرپرست بهزیستی استان، توزیع عادلانه خدمات در نقاط مختلف کشور و استان ها، مدیریت بهینه منابع و افزایش بهره وری، ارتقاء کمی و کیفی خدمات، بهبود اصلاح و حذف فرایندهای موازی و کاهش بهای تمام شده ارائه خدمات را از جمله اهداف و مزایای راه اندازی این مراکز عنوان کرد.

دکتر صحاف از افتتاح نخستین مراکز مثبت زندگی همزمان با گرامیداشت هفته بهزیستی خبر داد.

در ادامه جلسه کارگروه عملیاتی کمیته مثبت زندگی، معاونان این اداره کل نیز به بحث و تبادل نظر در خصوص دستورکار جلسه پرداختند.

لازم به ذکر است مصاحبه های تخصصی با متقاضیان در حال انجام است و نتایج آن بزودی اعلام می شود.

کد خبر 18904

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد