آیین تجلیل از دختران شاغل در  بهزیستی استان کرمان برگزار شد

به مناسبت سالروز میلاد حضرت معصومه (س)کریمه اهل بیت و روز دختر ، دختران شاغل در اداره بهزیستی با مدیر کل دیدار و گفت و کردند .

به مناسبت سالروز میلاد حضرت معصومه (س)کریمه اهل بیت و روز دختر ، دختران شاغل در اداره بهزیستی با مدیر کل دیدار و گفت و کردند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان کرمان ، در این دیدار که معاون پشتیبانی و منابع انسانی بهزیستی استان کرمان نیز حضور داشت ،عباس صادق زاده مدیر کل با تبریک سالروز  تولد حضرت معصومه و  روز دختر گفت : تشکیل و داشتن زندگی  مشترک مستحکم و با آرامش  به غرق بودن در زرق و برق وتجملات بستگی ندارد ؛  بلکه آنچه که در یک زندگی آرام و با ثبات به عنوان اصل محسوب می شود؛ توجه به کرامت وارزش های انسانی است .

 وی وجود اخلاق و ارزش های انسانی را در زندگی وسیره ائمه اطهار مشهود وقابل لمس دانست و افزود: گذشتگان و نسل های قبل  ما  با همه کمبودها  علیرغم نبود امکانات و تکنولوژی اما  زندگی هایی سرشار از عطوفت وآرامش را تجربه کرده اند که نتیجه آن  پرورش ورشد بزرگانی بوده  که امروز ما به وجود آنان افتخار می کنیم .
 
صادق زاده در بخش دیگری از سخنان خود به فعالیت وتلاش موثر وارزشمند دختران شاغل در مجموعه بهزیستی اشاره نمود وجنس خدمت رسانی به جامعه هدف را به لحاظ توجه ودقت بالای آنان متفاوت دانست وآن را بسیار ارزشمند وتاثیر گذارخواند .

در پایان با اهدا یک جلد نهج البلاغه، شاخه  گل و لوح تبریک  از خدمات دختران شاغل  تجلیل شد .

گفتنی است همزمان آیین تجلیل از دختران شاغل در بهزیستی شهرستان کرمان با حضور علی اکبر مختاری مدیر بهزیستی با اهدا یک جلد نهج البلاغه، شاخه  گل و لوح تبریک برگزار شد .

 

کد خبر 18901

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد