برگزاری سومین جلسه برنامه ریزی و هماهنگی هفته بهزیستی در سال ۱۳۹۹

ایزدپور گفت : بهزیستی با پیشینه ی مذهبی و با رویکرد مددکاری در تلاش است در سایه همدلی و تلاش خدمات مطلوب و سازنده ای به جامعه هدف و عموم ارائه دهد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان سمنان سومین جلسه برنامه ریزی و هماهنگی هفته بهزیستی در سال۱۳۹۹ برگزار شد .

این جلسه به ریاست علیرضا ایزدپور مدیر کل و به دبیری میثم اعراییان مسئول روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل بهزیستی استان سمنان اعضای شورای معاونین و از طریق ویدئو کنفرانس روئسای شهرستانهای تابعه در ستاد استان برگزار شد.

ایزدپور مدیر کل بهزیستی استان سمنان در ابتدا ضمن تبریک به مناسبت میلاد حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها و آغاز دهه کرامت از زحمات و تلاشهای کارکنان و روابط عمومی در شفافیت و ارائه خدمات بهزیستی در چهلمین سال تاسیس سازمان بهزیستی  تقدیر و تشکر کرد.

ایزدپور بیان داشت: نقش زنان و دختران ایران زمین در دستیبابی به قله های موفقیت به عنوان یک انسان توانمند در فضای جامعه امروزی بر کسی پوشیده نیست  و یکی از ابزارهای  کسب موفقیتها ی هر جامعه ای در همه ی عرصه ها استفاده از توانمندی های زنان بدون در نظر گرفتن نقش جنسیتی آنان است.

مدیر کل بهزیستی استان سمنان تقارن هفته جهانی مبارزه با موادمخدر با هفته قوه قضائیه همزمان با شهادت بنیانگذار سازمان بهزیستی شهید گرانقدر دکتر محمد علی فیاض بخش در کنار شهادت  آیت الله دکتر بهشتی را از دیگر مناسبتهای  ملی در این هفته دانست و بیان داشت:فعالیتهای سازمان بهزیستی در عرصه های متفاوت خدمت رسانی در امر پیشگیری و درمان اعتیاد، مبارزه با موادمخدر و تعاملات سازنده با قوه قضائیه حاکی از این است که بهزیستی توانسته است  در این راستا نسبت به گذشته خدمات قابل توجهی به عموم و جامعه هدف ارائه دهد.

ایزدپور ادامه داد:خدمت به محرومین در سازمان بهزیستی خستگی ندارد و تکریم و اهمیت  این خدمات شایسته، ریشه در باورها ی دینی و مذهبی دارد و سازمان بهزیستی با چنین پیشینه ی مذهبی با رویکرد مددکاری در تلاش است در سایه همدلی و تلاش  خدمات مطلوب و سازنده ای به جامعه هدف و عموم ارائه دهد.

در ادامه جلسه میثم اعرابیان دبیر گرامیداشت هفته بهزیستی به تشریح برنامه ها پرداختند و توضیحاتی را ارائه کردند و اعضای حاضر در جلسه به  بحث و تبادل نظر در این خصوص پرداختند.

کد خبر 18894

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد