وحید رجبلو در لیست ۲۰ جوان تأثیرگذار جهان قرار گرفت

وحید رجبلو کارآفرین کرجی که با معلولیت ۹۸ درصدی مواجه است به عنوان اولین ایرانی در لیست ۲۰ جوان شایسته و تأثیرگذار کمیته بین‌المللی JCI قرار گرفت.

رجبلو گفت: من با وجود معلولیت شدیدی که داشتم توانستم پلتفرمی به نام توانیتو طراحی کنم که بیش از ۱۳ هزار کاربر دارد و ۱۷ کارمند تمام وقت در آن کار می‌کنند.

وی در خصوص نحوه کار این پلتفرم توضیح داد: این طرح پلی ارتباطی میان توان‌جویان و خدمات‌رسانان تاسیس کرده است. توانیتو اکنون نزدیک به یک هزار خدمات‌دهنده فعال دارد که در حوزه‌های سلامت، پزشکی، توانبخشی، آموزش و خدمات عمومی به شهروندان ایرانی سرویس‌دهی می‌کنند.

رجبلو با بیان اینکه سه سال از شروع به کار این پلتفرم گذشته است گفت: حالا این فعالیت مورد توجه کمیته بین المللی جوانان جهانی JCI قرار گرفته است. این کمیته حدود ۱۰۳ سال است که در ۱۲۵ کشور دنیا فعالیت دارد و تعداد اعضای آن به ۱۱ میلیون نفر می‌رسد.

وی افزود: کار این کمیته این است که هر سال ۱۰ جوان شایسته و تاثیرگذار جهان را معرفی می‌کند و من به عنوان اولین ایرانی در لیست ۲۰ نفره این کمیته قرار گرفته‌ام.

رجبلو تصریح کرد: از نظر این کمیته، جوان شایسته کسی است که توانسته در جامعه جهانی و یا کشور خودش تأثیر مثبت بگذارد و خوشحالم این فعالیت من به عنوان یک کارآفرین و شهروند دارای معلولیت مورد توجه جامعه جهانی قرار گرفته است.

کد خبر 18889

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد