پیام سرپرست اداره کل بهزیستی به مناسبت هفته قوه قضائیه

در این پیام آمده است: « خداوند متعال یکی از فلسفه های ارسال رُسُل و اِنزال کتب را قیام به قسط و عدل بیان کرده است و اجرای عدل و قسط را ماموریت و رسالت اصلی انبیاء بیان کرده است.

قوه قضائیه به عنوان یکی از ارکان اساسی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، نقشی بی بدیل و غیر قابل انکار در صیانت از ارزش های نظام، کرامت انسانی و دفاع از آزادی های مشروع شهروندان ایفا می کند. بدیهی است که اجرای عدالت و تامین امنیت، از اهداف تشکیل نظام جمهوری اسلامی بوده و پیش نیاز هر گونه توسعه و مایه قوام و دوام جامعه اسلامی محسوب می شود.

هفته قوه قضائیه، فرصت مغتنمی جهت ارج نهادن به مقام والای قضا و قضاوت و تکریم از مقام شامخ شهید مظلوم آیت الله دکتر بهشتی و نمادی جهت بزرگداشت فعالیت های این قوه عدل پرور می باشد.

اینجانب ضمن قدردانی از زحمات شایسته و خدمات برجسته مجموعه دادگستری استان، از خداوند متعال آرزوی سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و خذلان و اضمحلال دشمنان اسلام و کشور عزیز ایران و تعجیل در فرج حضرت صاحب الامر امام زمان (ع) در سال جدید را دارم.

امید است  با عنایت احکم الحاکمین ،در سال  جهش تولید در تحقق عدالت و تامین حقوق و امنیت مردم  با قاطعیت و قدرت ؛ گامهای موثر، مطلوب و سازنده ای را  جهت پیشبرد اهداف عالی اسلامی بردارید.»

کد خبر 18886

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد