گرامیداشت هفته قوه قضائیه

تلاش قوه قضائیه در راستای اجرای عدالت در بیش از سه دهه گذشته و تأمین امنیت معیار مدنیت و پیش نیاز هر گونه توسعه و مایه قوام و دوام جامعه قلمداد می شود.

جناب آقای سید محسن مظهری

ریاست محترم اداره کل دادگستری استان سمنان

   با سلام و احترام 

نامگذاری هفته اوّل تیرماه به عنوان هفته قوه قضائیه، مصادف با شهادت مظلومانه آیت الله دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یارانش گواهی روشن بر این مدعا است که قوه قضائیه به عنوان یکی از ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی، نقشی بی بدیل در پاسداری از ارزش ها، کرامت انسانی و آزادی های مشروع شهروندان ایفا نموده است.

عدالت و امنیت، همواره از آرزوهای دیرینه ساکنان زمین و سرلوحه دعوت انبیا و اولیای الهی بوده است  تلاش قوه قضائیه  در راستای اجرای عدالت در بیش از سه دهه گذشته و تأمین امنیت، از چنان اهمیتی برخوردار است که باید آن را معیار مدنیت و پیش نیاز هر گونه توسعه و مایه قوام و دوام جامعه قلمداد نمود.

اینجانب ضمن  ارج نهادن به مقام شامخ شهید مظلوم آیت الله  دکتر بهشتی اوّلین مسئول دستگاه قضایی جمهوری اسلامی و یارانش و تکریم به مقام والای قضاء و قضاوت، هفته قوه قضائیه را خدمت حضرتعالی  وکارکنان خدوم  زحمتکش دادگستری استان سمنان تبریک و تهنیت می گویم. سلامتی و توفیق روز افزونتان را  ظل توجهات  حضرت ولیعصر(عج) و منویات مقام معظم رهبری مدظله العالی مسئلت می نمایم.

علیرضا ایزدپور

مدیر کل بهزیستی استان سمنان

کد خبر 18884

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد