خدمات  به دختران تحت حمایت بهزیستی استان سمنان

ساره امیرجان گفت : در حال حاضر ۸۵ دختر بی سرپرست یا فاقد سرپرست موثر در مراکز یاد شده زندگی می کنند که خدمات ارائه شده به ایشان تا تهیه جهیزیه و اهداء سیسمونی ادامه دارد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان و همزمان با میلاد فاطمه معصومه علیها السلام و روز دختر، مصاحبه ی با خانم ساره امیرجان معاون امور اجتماعی اداره کل بهزیستی استان سمنان انجام شد.

ساره امیرجان در این مصاحبه گزارشی از خدمات این اداره کل به دختران تحت حمایت در مراکز شبه خانوده و خانه های کودکان و نوجوانان ارائه داشت.

ساره امیر جان ضمن تبریک روز میلاد پربرکت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها به همه ی دختران و علی الخصوص دختران تحت حمایت  بهزیستی استان سمنان اظهار داشت: باتوجه به اصالت عمیق خانواده در حوزه علوم اجتماعی سازمان بهزیستی در بخشی از اهداف عالیه خود اقدام به نگهداری و ارائه خدمات حمایتی نگهداری به دختران تحت حمایت  نموده است.

امیرجان بیان داشت: هم اکنون ۸ مرکز نگهداری و یک مرکز سلامت تحت نظارت اداره کل بهزیستی استان سمنان خدمات نگهداری و حمایتی را به جامعه هدف خود ارائه می نمایند که دختران تحت حمایت در این مراکز تحت نظارت از خدمات متفاوت و تخصصی بهره مند می باشند.

ایشان در ادامه : در حال حاضر ۸۵ دختر بی سرپرست یا فاقد سرپرست موثر در مراکز یاد شده زندگی می کنند که خدمات ارائه شده به ایشان تا تهیه جهیزیه و اهداء سیسمونی ادامه دارد .

کد خبر 18879

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد