۲۱ تن مرغ بین مددجویان بهزیستی مراغه توزیع شد

رییس اداره بهزیستی مراغه از توزیع ۲۱ تن مرغ منجمد در بین مددجویان زیرپوشش بهزیستی این شهرستان خبرداد.

محمد جباری در گفت و گو با ایرنا افزود: در راستای حمایت از خانواده های نیازمند زیرپوشش و با حمایت اداره کل بهزیستی این بسته حمایتی تامین و توزیع آن از اول تیر امسال آغاز شده است.

وی ادامه داد: برای این منظور، ۱۱ هزار و ۵۰۰ قطعه مرغ منجمد براساس جمعیت خانوارها توسط بهزیستی در بین خانواده های مددجویان زیرپوشش و نیز بستری شدگان در مراکز زیر پوشش این سازمان و مراکز خیریه و غیردولتی شهرستان توزیع می شود.

جباری اضافه کرد: همچنین پادگان امام رضا (ع) نیز در این راستا، خودروهای خود را برای حمل این بسته غذایی در اختیار بهزیستی این شهرستان قرار داده و این امیر خیر را تسریع و تسهیل کرده است.

وی گفت: طرح توزیع این بسته غذایی توسط اداره کل بهزیستی پس از تبریز در این شهرستان انجام می شود که یک هفته ادامه خواهد داشت.

وی افزود: اجرای این طرح در راستای تامین بخشی از نیازمندی های معیشتی خانواده ای نیازمند زیر پوشش بهزیستی در ایام کرونا انجام می گیرد.

وی اضافه کرد: کاهش مشکلات معیشتی با توزیع سبدهای حمایتی رویکرد اساسی سازمان بهزیستی بوده که در این شهرستان با همکاری دستگاه های اجرایی و خیران در ایام کرونایی است.

شهرستان مراغه با حدود ۲۶۸ هزار نفر جمعیت در ۱۲۷ کیلومتری تبریز مرکز آذربایجان شرقی قرار دارد.  

کد خبر 18873

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد