آغاز مصاحبه متقاضیان تاسیس مراکز مثبت زندگی بهزیستی در کردستان

مدیرکل بهزیستی کردستان از آغاز مصاحبه تخصصی متقاضیان تاسیس مراکز مثبت زندگی بهزیستی در استان خبرداد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان صباح قریشی مدیرکل بهزیستی اظهار کرد: مصاحبه تخصصی متقاضیان تاسیس مرکز خدمات بهزیستی(مثبت زندگی) از روز شنبه 31 خرداد ماه با حضور اعضای گروه عملیاتی و کارشناسان معاونتهای تخصصی آغاز شده و با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته  تا دهم تیرماه نظرات واجد شرایط مشخص و سپس جهت صدور موافقت اصولی براساس دستورالعمل کمسیون ماده 26 اقدام خواهد شد.

وی در ادامه گفت: به منظور جلوگیری از شیوع بیماری کووید ۱۹، مصاحبه ها با رعایت اصول و پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

قریشی افزود: تاکنون مدارک و مستندات مرحله ارزیابی اولیه 207 نفر از متقاضیان مورد بررسی قرار گرفته است که از این تعداد  109 نفر حد نصاب مرحله اول را کسب نموده و به مرحله مصاحبه حضوری دعوت خواهند شد و تعداد 98 نفر نیز در مرحله اول موفق به کسب نمره حدنصاب نشده اند.

قریشی به مهمترین هدف مراکز خدمات مثبت زندگی بهزیستی اشاره کرد و افزود: هدف از راه اندازی مراکز مثبت زندگی گسترش و فراگیری خدمات سازمان و ارائه خدمات سهل و سریع به افراد مختلف جامعه است که در این راستا مراجعه افراد به حداقل کاهش خواهد داد.

مدیرکل بهزیستی استان تاکید کرد: باتوجه به آیتم های پیش بینی شده در مرحله اول و مرحله مصاحبه حضوری متقاضیان، نهایت تلاش بر این است که افراد توانمند و متخصص مشمول دریافت مجوز مراکز مثبت زندگی شده و خدمات عمومی و تخصصی  مورد هدف در این مراکز ارائه گردد.

کد خبر 18865

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد